مشاوره حقوقی شرکت ها در تهران

مشاوره حقوقی شرکت ها

تماس برای مشاوره حقوقی شرکت ها و سازمان ها

مشاوره حقوقی شرکت ها در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص انجام میپذیرد.

امروزه با توجه به اینکه کشور ایران یک کشور در حال توسعه و پیشرفت میباشد و همچنین رفته رفته بخش خصوصی در حال گسترش هست ما شاهد ظهور شرکت های تجاری با نام های مختلف هستیم که هر یک از آنها انجام اموری را بر عهده گرفته اند.

شرکتها حتی پیش از تاسیس خود با امور حقوقی شرکت ها  سر و کار دارند و هرچه گسترده تر شوند تماس با مسائل حقوقی بیشتر میشود. هر کسب و کاری روزانه با ریسک های زیادی روبرو میشود و برای اینکه بتواند به حیات خود ادامه دهد لازم است که برای مدیریت این ریسک ها برنامه خاصی داشته باشد.

یکی از عوامل مهم در حفظ حیات هر شرکت توجه به عوامل تهدید کننده حقوقی میباشد. برای بررسی و همچنین کاهش ریسک حقوقی و نگه داشتن وجه قانونی لازم است که از شخصی که به صورت تخصصی در زمینه حقوق شرکتها فعالیت میکند راهنمایی بگیریم.

وکیل دادگستری متخصص امور شرکت ها  میتوانند در جلسات مشاوره خود راهکارهایی برای حفظ منافع حقوقی شرکت ارائه دهند.

مشاوره حقوقی شرکت ها کیست؟

منظور ما از مشاور حقوقی کسی هست که دارای پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری یا قوه قضائیه است.

زیرا بقیه افراد که گاها اظهار نظر حقوقی میکنند را بر اساس قانون نمیتوان مشاور حقوقی دانست.

بر اساس ماده ۵۵ قانون وکالت برای افرادی که وکیل نیستند و مشاوره حقوقی میدهند میتوان تا ۶ ماه حبس در نظر گرفت.

این افراد با راهنمایی های غلط سبب بروز مشکلاتی غیر قابل حل مشوند و هیچگونه نظارتی بر اعمال آنها وجود ندارد. وکیلی میخواهد در زمینه شرکت ها فعالیت کرده و به آنها مشاوره حقوقی بدهد باید به صورت تخصصی در این زمینه دانش حقوقی کسب نماید.

این فرد باید تسلط کافی بر قانون تجارت، قانون مالیات، قانون مدنی، مقررات حوزه قرارداد ها و قوانین خاص این حوزه داشته باشد تا بتواند با تجمیع آنها، متقاضیان خود را به طور کامل راهنمایی کند.

ویژگی دیگری که یک مشاوره حقوقی شرکت و وکیل تجاری باید دارای آن باشد تجربه کاری در آن زمینه است. این ویژگی امکان پیش بینی برخی از عوامل تهدید کننده را به وی میدهد تا با آگاهی کامل نسبت به آنها بتوان تصمیمات لازم در خصوص پیشگیری بروز مشکلات آتی را اتخاذ نمود.

دیگر مزیت داشتن تجربه این است که چنین فردی از پیش راه حل برخی از مسائل پیش آمده را میداند و با ارتباطات و تجربه کاری در آن زمینه میتواند سریعا به حل این مسائل بپردازد.

نقش و جایگاه مشاوره حقوقی در تنظیم قراردادهای شرکتی و سازمانی

یکی از زمینه هایی که حاوی ریسک ها بزرگ برای شرکت ها است و بارها دیده شده که در صورت بروز مشکلات قراردادی یک مجموعه با سختی های زیادی روبرو شده است. یکی از زمینه هایی که وکلا خدمات ارائه میکنند تنظیم قرارداد حقوقی میباشد.

اما هم میتوان تنظیم قرارداد را به طور کامل به وکیل محول کرد و یا تنظیم از سوی خود شخص صورت بگیرد و برای بررسی از وکیل متخصص مشاوره حقوقی شرکت ها را  دریافت شود.

قراردادها حوزه تعهدات است و در همین مسئله اگر تمهیداتی صورت نگیرد ممکن است مجموعه را با مشکلات جدی روبرو کند. ممکن است در قراردادی که به اسم شرکت منعقد میشود تعهدات مالی وجود داشته باشد و هیچ بند و توافقی برای عدم توانایی پرداخت هم وجود نداشته باشد.

در این صورت اگر مجموعه دچار مشکل گردد و توانایی پرداخت وجه وجود نداشته باشد، شرکت با ورشکستی روبرو خواهد شد.

پس برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی لازم است که در تنظیم قراردادهای خود نهایت دقت را داشته باشیم و چنین کاری بدون داشتن دانش حقوقی تخصصی و مراجعه به وکیل قرارداد  امکان پذیر نمیباشد.

چالشهای حقوقی که یک شرکت را تهدید میکند چیست؟

کارشناسان امور حقوقی به شما کمک میکنند که با چالش هایی که پیش رو دارید چگونه برخورد نمایید تا کمترین ضرر متوجه شما باشد. این افراد یاری رسان شما هستند تا با اطمینان بیشتر تصمیم بگیرید و نسبت به تصمیمات اتخاذ شده مصمم عمل کنید.

یکی از چالشهایی که باید از ابتدای تاسیس یک شرکت در دید موسس آن باشد مسائل مالیاتی میباشد.

وکیل مالیاتی میتوانند با ارائه راهکارهایی در همان ابتدا مشکلات مالیاتی شما را پیش از بروز مشکل حل نمایند. قطعا شرکتی که تاسیس شده نیازمند کارکنانی برای پیش برد اهداف آن هست.

یکی دیگر ای چالشهای حوزه شرکت ها بحث انعقاد قرارداد کار با کارمندان و کارگران کسب و کارها میباشد.

توجه داشته باشید که در این قرارداد کاری که با افراد منعقد میشود یا بندی تحت عنوان محرمانگی وجود داشته باشد و یا به عنوان قراردادی مستقل مورد امضای کارکنان قرار بگیرد.

امضای قرارداد محرمانگی به شما این اطمینان را میدهد که افراد نمیتوانند رازهای تجاری شما را برای رقیب فاش کرده و یا در طول زمان با مشتریان این شرکت ارتباط گرفته و پس از جدایی با تاسیس کسب و کاری مشابه به آنها خدمات ارائه کنند.

نکته حائز اهمیت در این مسئله تعیین میزان وجه التزام میباشد و این وجه التزام قراردادی باید به قدری زیاد باشد که بازدارندگی لازم را داشته باشد و در صورت بروز چنین مسائلی ضررهای وارده را جبران کند.

مشاوره حقوقی برای شرکت ها تجاری

هزینه مشاوره حقوقی با وکیل متخصص در زمینه حقوق شرکتها

موسسه حقوقی اترس به صورت تخصص در زمینه حقوق شرکت ها به مشتریان خود خدمات مشاوره حقوقی شرکت ها  را به صورت های مختلفی ارائه میکند.

پکیج های ویژه خدمات حقوقی برای شرکت ها  در سایت اصلی اترس قرار گرفته است و آن را میتوانید مشاهده نمایید.

همچنین این مجموعه به صورت های حضوری، تلفنی و آنلاین به مشاوره حقوقی، مشاوره ثبت شرکت میپردازد. بهترین راه برای دریافت راهنمایی از که به سریعترین روش ممکن صورت میگیرد مشاوره حقوقی تلفنی میباشد. هزینه مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای متخصص موسسه حقوقی اترس به مدت ۳۰ دقیقه به مبلغ ۲۵۰ هزارتومان میباشد.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاوره حقوقی برای شرکت های تجاری و غیر تجاری

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکیل متخصص شرکت در دپارتمان امور حقوق شرکتها موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی شرکت ها  هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به طور کلی میتوان گفت برای حل هر مسئله ای باید به متخصصین آن حوزه مراجعه کرد. برای کاهش ریسک های حقوقی یک شرکت نیز در طول زمان باید با مشکلات پیش آمده را با کارشناسان حقوقی در میان گذاشت تا با راهنمایی های ایشان بهترین تصمیم جهت به حداقل رساندن میزان ریسک گرفته شود. موسسه حقوقی مجاز اترس میتواند یکی از بهترین انتخاب های افراد برای دریافت مشاوره حقوقی شرکت ها در شهر تهران باشد.

مشاوره حقوقی ثبت برند با وکیل دادگستری

مشاوره حقوقی ثبت برند

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی ثبت برند تماس برای مشاوره حقوقی ثبت برند مشاوره حقوقی ثبت برند در موسسه

مشاوره حقوقی قرارداد با وکیل پایه یک

مشاوره حقوقی قرارداد

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی قرارداد تماس برای مشاوره حقوقی قرارداد مشاوره حقوقی قرارداد در موسسه حقوقی اترس توسط

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند