مشاوره حقوقی حقوق زن با وکیل

مشاوره حقوقی برای حقوق زن

تماس برای مشاوره حقوق زنان

مشاوره حقوقی حقوق زن در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص حوزه خانواده  انجام میپذیرد.

به صورت کلی ازدواج یک عمل حقوقی هست که دارای جنبه های مختلف و متنوعی میباشد.

برای هر وجه از حقوق این نهاد مهم اجتماعی قوانین و قواعدی توسط قانونگذار وضع شده است که هر یک از آنها بخشی از روابط اعضای این خانواده را تنظیم میکند.

این دسته از قوانین و مقررات از امضای عقد نکاح آغاز شده و حتی تا پس از فوت نیز بر روابط حاکم است. از آنجایی قانون مدنی کشور ما بر گرفته از مباحث فقهی میباشد که در آن تنظیم روابط خانواده دارای اهمیت بالایی میباشد، امروزه یکی مهمترین حوزه های حقوقی در ایران حوزه حقوق خانواده است.

اگر میخواهیم وارد زندگی مشترک موفق با همسر خود شویم لازم است که هم از حقوق خود و هم از حقوق همسر خود اطلاع کامل داشته باشیم. به طور مثال قوانین مانند اجازه ازدواج مجدد ، نفقه ، حضانت فرزندان و غیره

در این صورت با آگاهی و دید کامل میتوانیم رفتار و عملکرد خود را به نحوی که به حقوق دیگری تجاوز نشود تا در نتیجه باعث مشکلات متعدد گردد تنظیم کنیم.

در این گفتار قصد داریم کمی با حقوق زن در نهاد خانواده و همچنین نقش مشاور حقوق برای تفهیم و تفسیر این حقوق به خانم ها بپردازیم. پس در ادامه این متن که توسط وکلای متخصص اترس تهیه شده است با ما همراه باشید.

مشورت با وکیل در خصوص مهریه

یکی از موضوعات مهمی که از گذشته برای خانواده های دارای اهمیت بسیار زیادی بوده است بحث مهریه میباشد.

در واقع زمانی که موضوع مشاوره حقوقی حقوق زن مطرح میگردد اولین مسئله ای که به ذهن متبادر میشود مهریه میباشد.

تعیین مهریه مبحث مهمی میباشد اما مهم تر از آن تعیین نحوه دریافت آن است. یکی از مواردی که در عقد نکاح به عنوان شرط ضمن عقد باید مورد توافق طرفین یعنی زوج و زوجه قرار بگیرد نحوه دریافت مهریه از سوی زوجه میباشد.

مهریه با توجه به نحوه دریافت آن به دو نوع عندالمطالبه و عندالاستطاعه تقسیم بندی میشود. عندالمطالبه به معنی میباشد که هر زمان زوجه طلب کند یا بخواهد زوج باید مهریه را به وی تقدیم نماید. اما عندالاستطاعه به معنی این میباشد که در صورت درخواست زوجه اگر زوج توانایی پرداخت آنرا داشت میپردازد و در غیر این صورت مشروط به توانایی مالی زوج برای پرداخت است.

موارد مهم دیگری این خصوص وجود دارد که در گذشته شاهد این بودیم به دلیل عدم توجه به آنها حقوق بسیاری از خانم ها تضییع گردیده است که بیان تمام آنها از حوصله این بحث خارج است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر بهتر است که از یک وکیل خانواده خوب مشاوره حقوقی دریافت کنید تا ایشان شما را نسبت به انواع قوانین و مقررات مهریه راهنمایی کند تا در زمان تصمیم گیری با آگاهی کامل عمل کنید.

اهمیت مشورت با وکیل متخصص خانواده

جایگاه اجتماعی خانواده یکی از مهم ترین عواملی هست که سبب بیشتر شدن میزان اهمیت مشاوره حقوقی با وکیل خانواده میشود.

دومین مسئله که سبب احساس نیاز در مشورت با متخصصین را بیشتر میکند این است که این قواعد ریشه در فقه دارند. مبانی فقهی به دلیل اینکه به بررسی مسئله از جنبه های مختلف میپردازد دارای پیچیدگی بسیار زیادی میباشد که افرادی که دانش حقوقی نداشته باشند به سختی میتوانند این مفاهیم را به درستی درک کنند.

کمک گرفتن از متخصصین پیش از امضای عقد نکاح سبب میشود تا تمام خواسته های خود را در عقد نکاح بیان کنید و از تمام حقوق قانونی خود بهرمند گردید تا در آینده بر اثر مشکلات و سوء برداشت از این حقوق دچار دعاوی خانواده نشوید.

دعاوی خانواده علاوه بر بار منفی روحی و احساسی که برای طرفین دارد سبب تحمیل هزینه های سنگین دادرسی، اخذ وکیل و … نیز میشود.

این در حالی است که شما میتوانید با چندین جلسه مشاوره حقوقی پیش از ازدواج از بروز مشکلات جدی در آینده جلوگیری کرده و سبب تلف شدن وقت و پول خود نشوید.

همچنین نگرانی که همواره پس از فرزند آوری برای زوج و زوجه وجود دارد مسائل و مشکلاتی هست که فرزندان آنها را پس از جدایی تهدید میکند.

مشاوره حقوقی تلفنی فوری با وکیل زن

برای مطرح کردن مسائلی به خصوص در حقوق خانواده که شاید برخی از سوالات درباره مسائل شخصی باشد سبب شود تا بیشتر بانوان برای اطلاع از حقوق خود یا برای راهنمایی در مشکلات به دنبال مشورت گرفتن از وکیل خانم که به صورت تخصصی در دعاوی خانواده فعالیت میکند باشند و بیشتر آنها تمایل به دریافت مشاوره تلفنی نیز هستند.

موسسه حقوقی مجاز اترس که یکی از بزرگترین موسسات شهر تهران میباشد با تکمیل دپارتمان حقوقی خانواده خود از وکلای مجرب برای رضایت و راحتی هرچه بیشتر متقاضیان مشاوره حقوقی خود، از وکلای مجرب خانم دعوت به همکاری کرده است که روزانه تعداد زیادی از جلسات با این وکلا انجام میشود.

برای دریافت مشاوره از وکیل خانم تنها لازم است که هنگام تماس با مجموعه اترس درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

مشاوره حقوقی حقوق زن حوزه خانواده

مشورت با وکیل خانواده برای نفقه

یکی از مواردی که بسیار مورد توجه خان ها قرار میگیرد بحث نفقه میباشد. در واقع نفقه به معنی همان خرجی هست که مرد باید به صورت ماهیانه پرداخت نماید. اگر مبلغی مورد توافق زوجین قرار نگرفت میتوانند برای تعیین آن به دادگاه خانواده مراجعه نمایند.

قاضی دادگاه برای تعیین به نکات شان و جایگاه اجتماعی زن، مخارج و نیازهای زن، وضعیت اقتصادی مرد و وضعیت معیشت زوجین این مقدار را تعیین میکند که ظرف ۷ روز پس از اعلام قابل اعتراض است.

هزینه برای مشاوره حقوق زنان

هزینه های مشاوره حقوقی نسبت به اخذ وکیل بسیار پایین تر است به همین دلیل افراد بیشتر مایل به دریافت مشاوره هستند.

یک نکته که باید هنگام دریافت مشاوره به آن توجه نمایید این است که حتما جلسه مشاوره چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری با وکلای پایه یک دادگستری برگزار شود.

هزینه مشاوره تلفنی در موسسه حقوقی اترس یه مدت ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزارتومان و به مدت ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزارتومان میباشد. هزینه مشاوره حضوری در خصوص خانواده نیز چه با وکیل زن و چه با وکیل مرد به مبلغ ۹۰۰ هزار تومان است.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاوره حقوقی برای بانوان

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکیل متخصص خانواده در دپارتمان امور حقوق خانواده موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی حقوق زن هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به طور خلاصه تمام توضیحاتی که در زمینه های مختلف که خدمت شما گفتیم نشان دهنده حساسیت و ریسک بالایی هست که دعاوی مالی از جمله چک که یکی از پر مصرف ترین اسناد تجاری هست وجود دارد و بهتر است در کنار شما یک راهنمای با تجربه و مطمئن باشد تا خطرات کمتری شما تهدید کند و ضرر کمتری را تحمل کنید.

مطالبه اجرت المثل زن توسط وکیل

مطالبه اجرت المثل زن

مطالبه اجرت المثل زن : در مقاله اجرت المثل دانستیم که منظور از اجرت المثل، دستمزد انجام کارهایی است

مشاوره حقوقی خیانت زن توسط وکیل پایه یک

مشاوره حقوقی خیانت زن

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی خیانت زن تماس برای مشاوره حقوقی پرونده خیانت زن مشاوره حقوقی موضوع خیانت زن

وکیل مهریه در شهر تهران

وکیل مهریه تهران

وکیل مهریه تهران و خدمات تخصصی موسسه حقوقی اترس از طریق یکی از  راه های تماس زیر میتوانید با

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند