مشاوره حقوقی خانم در تهران

مشاوره حقوقی خانم

تماس برای مشاوره حقوقی با وکیل خانم

مشاوره  حقوقی خانم در موسسه اترس توسط وکیل پایه یک دادگستری صورت میپذیرد

یکی از موضوعاتی که برای بسیاری از خانم ها در زمانی که با مشکلات حقوقی مواجه میشوند دارای اهمیت میباشد این است که تمایل دارند که جلسه مشاوره حقوقی آنها با یک وکیل خانم برگزار شود.

امروزه با توجه به پیشرفت جامعه بشری خانم ها بیشتر در اجتماع حضور پیدا کرده و در عرصه های شغلی مختلف نقش های درخشانی ایفا کرده اند. جامعه حقوقی از این پیشرفت عقب نمانده و همانطور که شاهد هستیم میبینیم که خانم ها در عرصه وکالت و مشاوره حقوقی اگر از آقایان جلوتر نباشند عقب تر هم نیستند.

پس با این تفاسیر میتواند یکی از ویژگی هایی که افراد برای انتخاب شخص مشاور خود در نظر داشته باشند جنسیت وی باشد. البته در نظر داشته باشید که این ویژگی درست است که دارای اهمیت زیادی میباشد اما از ویژگی های دیگری مانند تخصص و تجربه وکیل غافل نشویم زیرا در نهایت راهنمایی هایی که گره از مشکلات حقوقی ما میگشاید از دانش و تجربه ای که مشاور در آن حوزه دارد نشات میگیرد.

مشاوره حقوقی گرفتن از وکیل خانم چه مزیتی دارد؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است که در ابتدا از مزیت های بهره گیری از مشاوره حقوقی مطلع شویم و در نهایت بتوانیم به این پرسش پاسخی درخور بدهیم.

از آنجایی که انسان در طول زندگی ممکن است با مشکلات مختلفی روبرو شود و با توجه به زمان محدودی که دارد امکان اینکه در همه زمینه تخصص های لازم را کسب کند برای حل مشکلات خود نیست.

در نتیجه در صورت بروز مشکلات بهترین راه مراجعه به متخصص آن میباشد. با توجه به این مسئله مهمترین مزیتی که مشاورین حقوقی دارای آن میباشند تخصصی هست که در زمینه مشکلات حقوقی دارند و از آنجایی که برای حل مسائل مختلف حقوقی به آنها مراجعه شده است میتوانند که شما را در حل مشکلات حقوقی به راحت ترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

حال برای بیان برخی از مشکلات نیاز به برقراری ارتباط و همچنین  نیازمند احساس راحتی میان متقاضی مشاوره و وکیلی هست که او را راهنمایی میکند به همین علت وکلای خانم گزینه بهتری برای راهنمایی خانم ها در برخی موارد مانند مشاوره حقوق خانواده میباشند زیرا در این دسته از مسائل لازم است بسیاری از جزئیات بیان شود.

مشاوره حقوقی خانم برای بانوان

مشاورین حقوقی خانم در تهران

شهر تهران با توجه به جمعیت زیادی که دارد تعداد زیادی از پرونده های حقوقی در دستگاه قضایی کشور را به خود اختصاص داده است به همین دلیل ارائه خدمات حقوقی در این شهر بسیار حائز اهمیت میباشد.

تعداد زیادی از موسسات و دفاتر حقوقی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به ارائه این دسته از خدمات مشغول به فعالیت هستند.

موسسه حقوقی اترس یکی از معدود موسسات حقوقی مجاز در محدوده شمال شهر تهران میباشد که در پرونده های حقوقی و کیفری به موکلین خود به صورت تخصصی مشاوره حقوقی میدهد.

موسسه حقوقی اترس با همکاری با وکلای خانم که هریک متخصص در یکی از حوزه های حقوقی هستند و همچنین دارای سابقه درخشانی در ارائه مشاوره حقوقی دارند میتواند گزینه مناسبی برای اشخاصی باشد که در شهر تهران به دنبال مشاوره حقوقی حقوق زن هستند.

وکلای خانم موسسه اترس میتوانند هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی به سوالات شما پاسخ دهند و راهنمای شما در این مسیر پر پیچ و خم باشند.

مشاوره حقوقی خانم در موسسه اترس

سرکار خانم شهلا اروجی

مشاوره حقوقی با شهلا اروجی

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

 

سرکار خانم الهام روحی

الهام روحی

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

 

سرکار خانم نسیم مرادی

نسیم مرادی

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

 

سرکار خانم نرجس نورمحمدی

مشاوره حقوقی با خانم وکیل نورمحمدی

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

 

سرکار خانم سپیده‌ مقصودلو راد

مقصودلو

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

 

سرکار خانم سحر شریف زاده

خانم شریف زاده

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

 

جلسه مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خانم

یکی از مسائلی که امروزه در شهر تهران بسیار مشکل ساز شده است بحث ترافیک در این شهر است که رفت آمد حتی با وسایل نقلیه عمومی وقت زیادی را از اشخاص برای رسیدن به کارهای خود میگیرد.

یکی از ابداعاتی که در زمینه ارائه خدمات حقوقی به کمک متقاضیان این دسته از خدمات آمده است مشاوره حقوقی با تماس تلفنی میباشد. یکی از مزیت هایی که خدمات تلفنی دارد این است که مقدار زیادی در وقت صرفه جویی میشود.

دیگر مزیتی که میتوان به آن اشاره کرد این است که گاهی سوالاتی که میخواهیم از شخص متخصص بپرسیم بسیار کوتاه است و لازم نیست هزینه یک ساعت مشاوره حقوقی حضوری را پرداخت کنیم و میتوانیم از مدت زمان کمتری برای پرسیدن مسئله خود بهره ببریم و به تبع هزینه کمتری پرداخت کنیم.

پس برای صرفه جویی در زمان و هزینه های خود بهتر است که جلسه اول مشاوره های حقوقی خود را به صورت تلفنی انجام دهیم و سپس در صورت لزوم به صورت حضوری صورت پذیرد.

مشاوره از وکیل زن برای طلاق

همانطور که گفتیم یکی از موضوعاتی که خانم ها به دنبال وکیل خانم هستند در مسائل خانوادگی هست که میتوان گفت مهمترین آنها طلاق است.

در بحث طلاق به دلیل اینکه خانم ها حس اعتماد خود را از دست دهده اند و برای اینکه بتوانند جزئیات بیشتری را در اختیار مشاوره حقوقی برای طلاق خود قرار دهند تا راهنمایی بهتری را دریافت کنند به دنبال وکیل خانم هستند.

طلاق موضوع اصلی دعوای بین زوجین است اما دعاوی و موضوعات دیگری در این بین وجود دارد که حتما باید مورد بررسی قرار گیرد تا بهترین تصمیم در آن موضع برای آن اتخاذ شود.

یکی از موضوعات مهمی که در کنار طلاق مطرح میشود و حتما باید از طرف وکیل متخصص تجزیه و تحلیل شود موضوع مهریه زن میباشد.

بانوان مشاوره حقوق

هزینه مشاوره حقوقی از وکیل خانم

از آنجایی عدم آگاهی و تخصص در مشکلات حقوقی ممکن است زمینه ساز مشکلات دیگر و بزرگتری در آینده شود بهتر است با پرداخت هزینه ای جزئی آگاهی خود را در برابر مشکلی که با آن روبرو شده ایم گسترش دهیم و حقوق خود را برای آینده تضمین نماییم.

جلسات مشاوره  به صورت حضوری و تلفنی در موسسه حقوقی اترس به متقاضیان ارائه میشود.

هزینه مشاوره حضوری که حداقل آن به مدت یک ساعت میباشد ۹۰۰ هزارتومان است و به صورت تلفنی که حداقل آن یک ۲۰ دقیقه میباشد به مبلغ ۱۸۵هزارتومان میباشد.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاوره حقوقی خانم

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکیل خانم در  موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی در تهران هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به صورت کلی وکلای خانم با تخصص و تجربه ای که دارند میتوانند راهنمایی خوبی برای شما باشند. در صورت نیاز میتوانید با راه های ارتباطی مختلف با موسسه اترس تماس بگیرید و در هنگام بیان مشکل حقوقی خود اگر مایل به برگزاری جلسه مشاوره با وکیل خانم هستید را بیان کنید.

طلاق توافقی فوری در شهرتهران

طلاق توافقی فوری

درخواست وکیل طلاق در شهر تهران طلاق توافقی فوری و خدمات تخصصی موسسه حقوقی اترس از طریق یکی از

وکیل مهریه در شهر تهران

وکیل مهریه تهران

وکیل مهریه تهران و خدمات تخصصی موسسه حقوقی اترس از طریق یکی از  راه های تماس زیر میتوانید با

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند