مشاوره حقوقی طلاق برای خانم ها

مشاوره حقوقی طلاق

تماس برای مشاوره حقوقی طلاق

مشاوره حقوقی طلاق در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل متخصص حقوق خانواده انجام میپذیرد.

امروزه با بالا رفتن آمار طلاق توافقی و غیر توافقی در سطح کشور و همچنین مسائل و مشکلات متعددی که در این حوزه وجود دارد مشورت گرفتن از یک وکیل با سابقه و حرفه ای  برای اقدام به طلاق لازم به نظر میرسد. 

حساسیت هایی که اشخاص در این حوزه قائل هستند و همچنین پیچیدگی قوانین و مقررات حقوق خانواده و به روز رسانی هایی که هم توسط قانونگذار و هم از رویه های قضایی صورت میگیرد به ریسک های این حوزه افزوده است.

پس به تنهایی و بدون داشتن دانش حقوقی بسیار دشوار است که بخواهیم این مسیر را طی کنیم. پس برای اینکه از میزان خطرپذیری خود بکاهیم و از تلف شدن وقت و هزینه خود جلوگیری کنیم بهتر است پیش از اقدام به طلاق یا در حین آن با وکیل متخصص طلاق مشورت کنیم.

مشاور حقوقی طلاق کیست؟

شخصی که به عنوان مشاور در این حوزه فعالیت میکند علاوه بر تخصص و تسلطی که باید به قوانین و مقررات وضع شده در این حوزه داشته باشد، لازم است تجربه کافی هم داشته باشد و این تجربه با داشتن سابقه چنین پرونده هایی به دست می آید و چنین فردی آگاهی لازم به رویه های قضایی را هم دارد.

در این صورت است که شما میتوانید با اطمینان خاطر برای بررسی و حل مشکلات خود به چنین مشاور حقوقی خانواده ای مراجعه نمایید.

مشاور حقوقی در ابتدا باید به تمام جزئیاتی که بین زوجین رخ داده است و سند ازدواج ایشان را به دقت بررسی کند تا بتواند بهترین راهکارها به آنها پیشنهاد دهد.

پس در اولین جلسه مشاوره خود به صورت کامل و با تمام جزئیات مشکل خود را برای وکیل یا مشاور حقوقی خود تشریح کنید زیرا ممکن است مسائل کوچکی که از چشم ما دور مانده است سبب راه حلی باشد تا بتوانید مسیر دادگاه را  به نحوی که نفع شما است ، پیش ببرید.

تماس تلفنی برای مشاوره حقوقی طلاق

مشاوره حقوقی برای طلاق توافقی

یکی از روش هایی که زوجین میتوانند با بررسی های قبلی بین خود از آن استفاده کنند تا دردسر کمتری در مراجع قضایی داشته باشند طلاق توافقی میباشد.

طلاق توافقی یکی از آپشن هایی هست که قانونگذار طراحی کرده تا به زوجین کمک کند با کشمکش های کمتری به رابطه زناشویی خود پایان دهند و این کار با سرعت بیشتری پیش برود.

دادگاه در این صورت گواهی عدم سازش را صادر کرده و دیگر نیازی به اقدامات دیگر برای دریافت این گواهی نیست و حضانت فرزندان که برای پدر و مادر از اهمیت بالایی برخوردار است با توجه به توافقی که از پیش داشته اند حل میشود و کودکان شما آسیب کمتری میبینند.

نقش مشاور حقوقی طلاق توافقی در این مسئله این است که با ارائه راهنمایی هایی که در این زمینه میکند و با توجه به تجربیاتی که در این زمینه دارد به راحتی هرچه تمام تر شما کمک کند.

مشاوره حقوقی طلاق به صورت تلفنی و آنلاین

با توجه به پیشرفت روز به روز تجهیزات، جامعه انسانی به سمتی حرکت میکند که استفاده از ابزار به کمک آنها آمده تا بتوانند از وقت خود بیشترین استفاده را ببرند.

ترافیک این روزهای شهرهای بزرگ مانند تهران هر روزه زمان زیادی از مردم را اشغال میکند. پس طبیعی است که مشاوره حقوقی نیز مانند باقی امور علاوه بر امکان مراجعه حضوری به صورت های دیگر نیز قابل استفاده باشد و بتوان از خدمات آنها بهره مند شد.

مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی روشهای دیگر بهره مندی از خدمات حقوقی میباشد که امروزه وجود آنها لازم است. با عنایت به این که خود مسئله طلاق و کشمکش هایی که در خانواده ایجاد میکند سبب میشود که افراد نتوانند با مراجعه حضوری به دفاتر وکالت و یا موسسات حقوقی مشکل خود را برطرف نمایند و نیاز به یک جلسه مشاوره تلفنی یا آنلاین دارند.

موسسه حقوقی اترس واقع در محدوده جردن توانسته است ، با ایجاد امکانات لازم برای برگزاری باکیفیت جلسات تلفنی و آنلاین امکان اینکه بتوانید از خدمات حقوقی به راحتی برخوردار شوید را فراهم کرده است.

مشاوره حقوقی برای بحث حضانت فرزندان در صورت جدایی والدین

مهمترین مسئله ای که در هنگام طلاق میان زوجین افکار آنها را درگیر میکند مسئله فرزندان است و آن هم به این دلیل میباشد که ثمره ی یک عمر زندگی پدر و مادر همین فرزندان هستند.

مشاوران حقوقی پیش از اینکه بخواهند طرفین را برای گرفتن حضانت فرزندان راهنمایی کنند پیشنهاد آنها این است که بر سر این موضوع از پیش توافق و سازشی صورت پذیرد که بتوانند از حجم آسیبهایی که به فرزندان وارد میشود کمی بکاهند.

در صورتی که این توافق صورت نگیرد شمایی که بیشتر نگران آینده ای که در انتظار فرزندتان است هستید را راهنمایی میکنند که بتوانید حضانت آنها را به عهده بگیرید.

طلاق زن مشاوره

هزینه مشاوره حقوقی برای طلاق

خدمات حقوقی طلاق مانند مشاوره حقوقی و کارهای وکالتی صرف نظر از اینکه زوج یا زوجه کدامیک حق طلاق دارند  از قیمت مقطوع و مشخصی برخوردار نیستند اما آنها هم طیفی دارند که یک محدوده را شامل میشود و نمیشود هم خیلی قیمت های متفاوت با اختلاف فاحش بر روی خدمات خود بگذارند.

همچنین مسئله دیگری که در این بین باعث تفاوت در قیمتها میشود و از هر پرونده به پرونده دیگر متفاوت است میزان حجم و پیچیدگی آنها هست.

موسسه حقوقی اترس که دارای مجوزهای قانونی از کانون وکلای دادگستری هست با تکمیل دپارتمان های حقوقی با همکاری با وکلای پایه یک دادگستری کیفیت خدمات حقوقی خود را بالا ببرد و برای حفظ رضایت موکلین خود قیمتها را در سطح معقولی حفظ نماید.

در موسسه حقوقی اترس قیمت جلسه مشاوره حقوقی اگر به صورت حضوری برگزار شود نهصد هزارتومان و اگر به صورت تلفنی برگزار شود به شرح زیر میباشد

برای مشاهده دیگر تعرفه های حقوقی ما به بخش تعرفه خدمات حقوقی مراجعه نمایید.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاور حقوقی طلاق

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  مشاور حقوقی در دپارتمان امور حقوق خانواده موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی طلاق هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به صورت کلی مشکلات خانوادگی که دارای جنبه حقوقی نیز هستند مانند طلاق، مهریه، حضانت فرزندان و ... از پیچیدگی های زیادی در مراجع قضایی برخوردار هستند. در این بین اگر شخصی نباشد که بتوانیم از آن راهنمایی بگیریم تا در دام مشکلات دیگر در این راه نیفتیم سبب این میشود که گاها وقت و هزینه زیادی هم صرف کرده باشیم اما بی نتیجه بماند. پس برای اینکه از رخ دادن چنین اتفاقی جلوگیری کنیم لازم است که از خدمات مشاوره حقوقی بهره ببریم.

طلاق به درخواست مرد در ایران

طلاق به درخواست مرد

طلاق به درخواست مرد : یکی از مواردی که مطابق قانون، قاضی دادگاه خانواده اقدام به صدور گواهی عدم

الزام به تمکین در قوانین ایران

الزام به تمکین

الزام به تمکین : همین که زن و مردی به عقد ازدواج یکدیگر درآمدند حقوق و تکالیفی برایشان ایجاد

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند