مشاوره حقوقی معامله به قصد فرار از دین با وکیل

مشاوره حقوقی معامله به قصد فرار از دین

تماس برای مشاوره حقوقی معامله فرار از دین

مشاوره حقوقی پرونده معامله به قصد فرار از دین در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل متخصص حقوق کیفری انجام میپذیرد.

یکی از موضوعاتی که امروزه در بیشتر پرونده هایی که موضوع آنها مطالبه وجه میباشد دیده میشود معاملاتی است که به قصد و نیت فرار از پرداخت دین به طلبکار صورت میپذیرد.

به طور کلی اشخاص به دلیل اینکه دینی که پرداخت آن بر عهده آنها میباشد را نپردازند، پیش از رسیدن موعد پرداخت اموال و دارایی های خود را به دیگران منتقل کرده به نحوی که در هنگام رسیدن موعد، اموالی که دارند کفاف پرداخت دین را ندهد و بتوانند در دادگاه دادخواست اعسار داده و دیون خود را به صورت اقساط بپردازند و یا از پرداخت خسارتهای تاخیر در تادیه معاف شوند.

به این شکل است که این افراد حقوق شما را تضیع میکنند. در صورت بروز چنین مشکلاتی لازم است که شما با مراجعه به یک وکیل متخصص در حوزه کیفری مراجعه کرده و مسئله خود را با او در میان بگذارید تا شما را در زمینه تشخیص و اثبات این دسته از معاملات در دادگاه یاری نماید.

آیا معامله به قصد فرار از دین همان معامله صوری هست؟

بیشتر افراد که دانش حقوقی یا تجربه ای در این دسته از پرونده ها ندارند ممکن است که این دو اصطلاح را با یکدیگر اشتباه گیرند.

معامله به قصد فرار از دین همانطور که در تیتر بالا توضیح دادیم به معنی انجام معاملاتی برای عدم تمکن مالی در پرداخت دیون میباشد.

در اینجا هر دو طرف قصد انجام معامله را دارند اما انتقال دهنده برای فرار از ادای دین این معامله را انجام میدهد.

اما در معاملات صوری هیچ یک از طرفین قصد انجام معامله را نداشته و این قرارداد با توجه به مواد قانون مدنی به دلیل فقدان قصد باطل است.

رابطه معامله برای فرار از پرداخت دین با معامله صوری عموم و خصوص من وجه است بدین معنی که ممکن است برخی از معاملات صوری با قصد فرار از دین هم باشد اما لزوما همه ی آنها اینطور نیست.

در این صورت حتی اگر این قرارداد با سند رسمی هم به دیگری منتقل شده بود شما میتوانید با کمک یک وکیل ابطال سند رسمی، ابطال آنرا از دادگاه درخواست نمایید.

اهمیت مشورت با وکیل در پرونده های معامله به قصد فرار از دین

این دسته از معاملات ممکن است در زمینه های مختلفی رخ دهد. گاهی برای عدم پرداخت وجه چک است.

گاهی برای عدم پرداخت باقی ثمن به فروشنده است. گاهی برای عدم پرداخت مهریه و نفقه به زوجه از سوی مرد میباشد و موارد مختلف دیگر.

با این تفاسیر باید برای دریافت مشاوره حقوقی به یک موسسه حقوقی مجاز مراجعه نمایید تا بررسی پرونده و ارائه مشاوره حقوقی به شما توسط یک تیم وکیل متخصص در زمینه مختلف صورت پذیرد.

موسسه حقوقی اترس میتواند بهترین گزینه برای اشخاصی باشد که در شهر تهران به دنبال دریافت مشاوره حقوقی برای حل مشکلات خود هستند.

مشاوره با وکیل معامله به قصد فرار از دین

مشاوره حقوقی برای پیگرد کیفری معامله برای فرار از ادای دین

قانونگذار برخی از اعمال حقوقی را جرم انگاری کرده و برای آن مجازات کیفری تعیین نموده است تا از رخ دادن آن جلوگیری نماید.

یکی از اعمالی که جنبه حقوقی داشته اما قانونگذار در برخی شرایط آن را جرم میداند معامله به قصد فرار از دین است. در گذشته همه معاملاتی که به قصد فرار از ادای دین صورت میگرفت اگر برخی شرایط برای آن نزد قاضی دادگاه احراز میشد میتوانست برای فاعل این امر مجازات تعیین نماید.

اما با رای وحدت رویه شماره ۷۷۴ که در سال ۹۸ صادر شد تنها مواردی میتواند مورد پیگرد کیفری قرار گیرد که پرداخت بدهی توسط رای قطعی و نهایی دادگاه محرز شده باشد.

با این تفاسیر حتی اگر اداره اجرای اسناد رسمی، اجرائیه برای پرداخت بدهی صادر کرده باشد، شخص مرتکب قابل پیگرد کیفری نمیباشد و از نظر قانون مجرم شناخته نمیشود.

برای اینکه بتوانیم به طور صحیح مجرم بودن شخصی که دست به انجام چنین معامله ای به ضرر شما زده است را تشخیص دهیم لازم است که پیش از انجام هر اقدامی در مراجع قضایی با وکیل مسلط به قوانین و مقررات کیفری مشورت نماییم تا بیهوده وقت خود را هدر ندهیم.

مشاوره حقوقی فوری معامله با هدف فرار از دین

یکی از نکاتی که در این موضوع بسیار دارای اهمیت میباشد این است که باید به صورت فوری اقدامات از سوی متضرر انجام پذیرد. اگر بدین شکل نباشد ممکن است که با گذشت زمان متحمل ضررهای هنگفتی شوید.

البته این گفته بدین منظور نمیباشد که خیلی با عجله و بدون بررسی دست به اقداماتی بزنید که نتایج منفی به بار بیاورد. شما باید در اولین فرصت با فردی که در این زمینه حرفه ای و متخصص میباشد یک جلسه مشاوره حقوقی فوری تشکیل داده تا با تجربیاتی که در این حوزه دارد شما را برای انجام اقدامات از ابتدای کار تا انتهای آن راهنمایی نماید.

مشاوره حقوقی برای فرار از پرداخت مهریه

بیشترین تعداد معاملات به قصد فرار از دین در پرونده هایی دیده میشود که موضوع آن پرداخت مهریه یا نفقه و دیگر حقوقی مالی زوجه میباشد.

در این پرونده ها باید با یک مشاوره حقوقی مسلط به قوانین خانواده در ابتدا مشورت نمایید تا برای دریافت احکام حقوقی و کیفری دست باز تری داشته باشید.

برای مثال اگر برای دریافت مهریه از طریق اجرای ثبت اقدام نمایید دیگر امکان اقامه دعوای کیفری علیه مرتکب را نخواهید داشت.

هزینه مشاوره حقوقی معامله با قصد فرار از دین

موسسه حقوقی اترس میتواند با ارائه انواع خدمات چه در زمینه های کیفری و چه در زمینه های حقوقی مقدار زیادی در صرفه جویی وقت و هزینه های شما موثر باشد و از سردرگمی شما بکاهد تا در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب خود برسید.

جلسات مشاوره در موسسه حقوقی اترس به دو صورت تلفی و حضوری امکان پذیر است.

مشاوره تلفنی در سه حالت ۲۰ دقیقه، ۳۰ دقیقه و ۴۰ دقیقه ارائه میشود که به ترتیب به مبلغ ۱۸۵، ۲۵۰ و ۳۵۰ هزارتومان میباشد و مشاوره حضوری تنها به مدت یک ساعت است که به مبلغ ۹۰۰ هزار تومان است.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاوره حقوقی پرونده معامله به قصد فرار از دین

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکیل پایه یک دادگستری در دپارتمان امور حقوق کیفری موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به صورت کلی افراد اگر با اشخاصی که در زمینه های حقوقی تخصص دارند مشورت ننمایند ممکن است وقت و هزینه زیادی را صرف انجام دعاوی دادگاهی نمایند در حالی که پس از گذشت مدتها هم نتیجه مطلوبی برای آنها نخواهد داشت.

وکیل مهریه در شهر تهران

وکیل مهریه تهران

وکیل مهریه تهران و خدمات تخصصی موسسه حقوقی اترس از طریق یکی از  راه های تماس زیر میتوانید با

حکم اعسار

حکم اعسار : در این مقاله به سوالات پرتکرار مخاطبان موسسه حقوقی اترس  در خصوص اعسار که در  مشاوره

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند