درباره دادسرای جرایم رایانه ای تهران

درباره دادسرای جرایم رایانه ای تهران

دادسرای جرایم رایانه ای  و خدمات تخصصی موسسه حقوقی اترس

از طریق یکی از  راه های تماس زیر میتوانید برای مشاوره حقوقی با وکیل پابه یک دادگستری با ما  در ارتباط باشید

۱- تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱

۲- تکمیل فرم درخواست مشاوره با وکیل ( در صورتیکه میخواهید ما با شما تماس بگیریم ، فرم زیر را تکمیل فرمایید)

امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی و فضای مجازی یکی از انواع جرایمی که ممکن است دامن گیر افراد شود و از آن متحمل ضرر گردند جرایم رایانه ای هست که رخ میدهد.

برای اینگونه جرایم میتواند به کلاهبرداری اینترنتی، سرقت اطلاعات، اهانت، توهین در فضای مجازی و … میتوان اشاره کرد.

برای پیش گیری از بروز چنین جرامی قانونی تحت همین عنوان تصویب شده است و همچنین برای مجازات مرتکبین این دسته جرم ها دادسرای ناحیه ۳۱ که معروف به دادسرای جرایم رایانه ای هست پیش بینی شده است.

به صورت کلی وظایف دادسرا به کشف جرم، تعقیب متهم و تحقیقات مقدماتی تقسیم میشود.

از آنجایی که بستر رخ دادن جرایم رایانه ای با باقی جرایم متفاوت است و باید افرادی که متخصص این حوزه هستند این وظایف را انجام دهند، دادسرای ناحیه ۳۱ به صورت ویژه و تخصصی به این قبیل پرونده ها رسیدگی مقدماتی میکند.

صلاحیت محلی این دادگاه نیز تمامی مناطق شهر تهران میباشد. به دلیل تازگی داشتن اینگونه دعاوی و همچنین کمتر بودن میزان آن نسبت به سایر جرایم، احقاق حق و راهنمایی گرفتن در این پرونده ها تنها از سوی مشاورین حقوقی جرایم سایبری و رسیدگی وکیل در پلیس فتا قابل انجام است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت داشته باشد.

آدرس و نشانی دادسرای ناحیه ۳۱ ویژه جرایم رایانه ای

برای راحتی شما کاربران آدرس این دادسرا ذیل این مطلب آورده شده است و همچنین برای افرادی که میخواهند برای سفر به آنجا از برنامه های مسیریابی استفاده نمایند لوکیشن این مجتمع در انتهای صفحه قرار گرفته است.

فلکه دوم صاقیه_بزرگراه آیت الله کاشانی_خیابان اباذر_نبش خیابان شالی_دادسرای ناحیه ۳۱ تهران جرایم رایانه ای

مسیر رفت و آمد به دادسرای جرایم رایانه ای

این دادسرا در منطقه ۲ شهرداری تهران و محله صادقیه واقع شده است. افرادی که کمی با این محدوده آشنایی داشته باشند متوجه میشوند که برای رفتن به آنجا هم ممکن است وقت زیادی از آنها در ترافیک به هدر رود و هم برای یافتن جای پارک با مشکل مواجه شوند.

پس به این دلایل برخی افراد ترجیح میدهند که از وسابل نقلیه عمومی برای رفتن به این دادسرا استفاده نمایند. یکی از مسیرهای پیشنهادی استفاده از مترو میباشد که شما میتوانید در ایستگاه صادقیه از قطار پیاده شوید و با تاکسی های شهری به آنجا بروید.

مسیر دیگری که وجود دارد استفاده از بی ار تی های میدان آزادی میباشد که به سمت خیابان آیت الله کاشانی آمده و در ایستگاه مورد نظر پیاده شده و با اندکی پیاده روی به دادسرای جرایم رایانه ای ناحیه ۳۱ برسید.

ارتباط تلفنی با دادسرای ناحیه ۳۱

برای برقراری تماس تلفنی با این دادسرا میتوانید شماره ۴۴۰۹۲۹۹۳-۰۲۱ را شماره گیری نمایید.

روز و ساعتهای کاری دادسرا ۳۱

روزهای کاری دادسرای جرایم رایانه ای از روز شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۸ الی ۱۴ میباشد و امکان مراجعه در روزهای پنجشنبه و جمعه وجود نخواهد داشت. همچنین در تعطیلات رسمی نیز تعطیل میباشد.

وکیل متخصص جرایم رایانه ای

همانطور که پیش تر بیان کردیم حوزه جرایم رایانه ای تازگی داشته و کمتر وکیلی در این زمینه فعالیت میکند.

اما باید توجه داشته باشید شخصی که شما برای مشاوره حقوقی جرایم رایانه ای به او مراجعه میکنید، حتما وکیل و دارای تخصص و تجربه کافی در این زمینه باشد.

زیرا برخی از افرادی که از این جرایم زیان دیده میشوند ممکن است حاصل سالها تلاش فردی یا جمعی خود را از دست بدهند. پس این میزان اهمیت سبب میشود تا برای انجام هر اقدامی با وکیل متخصص هماهنگی ها لازم را انجام دهید.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند