وکیل خلع ید در تهران

وکیل خلع ید

تماس با وکیل متخصص خلع ید

وکیل خلع ید موسسه اترس ، وکیل پایه یک دادگستری میباشد که در زمینه دعاوی ملکی  خصوصا تصرف غیر قانونی املاک اشراف کامل دارد.

دعوای خلع ید زمانی مطرح میشود که شخصی به صورت غیرقانونی و بدون اجازه مالک مال بر آن تصرف و تسلط پیدا کرده است و مالک برای پس گرفتن مال خود از طریق دادگاه حقوقی دعوای خلع ید یا رفع غصب مطرح میکند.

شروع تصرف برای اقامه ی دعوای خلع ید دارای اهمیت بسیار زیادی است. دعوای خلع ید زمانی مطرح میشود که تصرف شخص متصرف از ابتدا بدون عقد اجاره بوده است به عبارت دیگر در برابر مستاجری که مدت زمان اجاره آن تمام شده است اما در ملک به صورت غیرقانونی متصرف است نمیتوان دعوای خلع ید اقامه کرد زیرا دادگاه دعوی را میکند برای چنین حالتی باید دادخواست دستور تخلیه طرح کرد.

تمام توضیحاتی خدمت شما داده شد کلیات مسئله بود، در این بین جزئیاتی هم هست که اگر افراد دانش و تجربه کافی در این دعاوی را نداشته باشند به مشکلاتی برخورد میکنند که برای حل آن ناچار به تحمل ریسک های بزرگی میشود.

اگر میخواهیم وارد دعوای خلع ید شویم بهتر است پیش از ورود به آن با یک وکیل امور ملکی مشورت کنیم تا در مسیر مراجع قضایی متحمل هزینه های سنگین مالی نشویم و وقت زیادی از ما تلف نشود.

خلع وکیل

وکیل خلع ید کیست؟

به صورت کلی امروزه به دلیل گسترده شدن موضوعات حقوقی و همچنین دعاوی متنوعی که در دادگاه مطرح میشود دیگر وکلا اکثرا قادر نیستند که در همه موضوعات به صورت تخصصی کار کنند.

پس همین موضوع منتج به این مسئله شده است که هر وکیلی با توجه به توانایی ها و تجربه های کاری خود یک حوزه را به صورت تخصصی انتخاب و قبول وکالت را محدود به آن دعاوی نماید.

وکیل خلع ید، یک وکیل دادگستری میباشد که در زمینه دعوای ملکی به صورت تخصصی کار میکند و همچنین به تمامی قوانین و مقررات این حوزه اشراف کامل دارد و با تجربه کاری خود املاک را از دست متصرفین غیرقانونی خارج کرده به مالکان بازمیگرداند.

اقدام موثر برای رفع غصب

دعوای خلع ید جزء دسته دعاوی ملکی محسوب میشود از حساسیت و جزئیات زیادی برخوردار است. پس لازم است که برای گرفتار نشدن در مشکلات و کوتاه شدن مسیر به یک متخصص در این رشته مراجعه کنیم.

اما سوالی که مطرح میشود این است که ما به یک مشاور حقوقی  یا یک وکیل مسلط به قوانین این حوزه نیاز داریم؟ مشاوره حقوقی شخصی هست که در جلسه ای که تشکیل میشود به شخص متقاضی راهنمایی میکند که چه اقداماتی را برای حل مشکل خود باید انجام دهد تا در دادگاه بتواند پیروز شود و به حقوق خود برسد و حتی ممکن است به درخواست شما لایحه ی دفاعیه را هم بنویسد تا شما بتوانید از آن استفاده لازم را داشته باشید.

وکیل اما به نیابت از موکل خود در دادگاه حاضر میشود و از حقوق وی دفاع لازم را انجام میدهد و تمام اقداماتی که خود شخص میتواند برای پرونده را انجام دهد انجام میدهد و تا به مختومه شدن پرونده اقدامات وی ادامه دارد.

حال با توجه به تمام توضیحاتی که داده شد خود اشخاص تصمیم میگیرند از جلسه مشاوره حقوقی استفاده کنند برای راهنمایی گرفتن یا برای انجام اقدامات خود به شخصی که متخصص در این زمینه هست وکالت دهند و خود آنها نقش نظارت کننده را ایفا کنند.

اهمیت داشتن وکیل برای دعوای خلع ید

دعاوی ملکی به خودی خود با توجه به قوانین و مقررات پراکنده ای که دارند از پیچیدگی خاصی برخوردار هستند و دعوای خلع ید نیز از این قاعده مستثنی نیست.

همچنین قیمت املاک امروزه سر به فلک کشیده و تصرف غیر قانونی در آن چیزی نیست که بخواهید از آن چشم پوشی کنید و حتما نیاز به باز پس گیری آن احساس میشود.

پس برای عبور از این همه پیچیدگی و ریسک زیادی که برای  املاک با توجه قیمت آنها وجود دارد لازم است که یک حقوقدان حرفه ای که دارای مجوز کار از طرف کانون وکلای دادگستری هست و همچنین مسلط به قوانین است و تجربه کار در این حوزه را دارد در کنار شما باشد که خطراتی که شما را تهدید میکند را به حداقل برساند.

موسسه حقوقی مجاز اترس با وکلای مسلط و با تجربه در حوزه املاک همکاری میکند که بتواند به موکلین خود بالاترین کیفیت خدمات را ارائه کند. پس اگر به دنبال یک وکیل حرفه ای در دعاوی خلع ید هستید با ما در ارتباط باشید.

هزینه وکالت وکیل خلع ید

هزینه وکیل خلع ید

اگر به هزینه هایی که ممکن است در این راه به شما تحمیل شود توجه کنید میبیند که وکالت به وکیل و یا مشاوره حقوقی تا چه اندازه میتواند هزینه ها  و همچنین دغدغه های ذهنی شما را کاهش دهد.

خدمات حقوقی مانند یک کالا نیستند که قیمت تقریبا مقطوعی در سراسر یک محدوده داشته باشند. قیمت خدمات حقوقی با توجه به کیفیت و همچنین میزان حجم خدماتی که شما به آن نیاز دارید بستگی دارد و متغیر میباشد.

گاهی ممکن است به کلماتی مانند مشاوره حقوقی رایگان برخورد کرده باشد و سوال پیش بیاید که چگونه در برخی جاها مشاوره حقوقی رایگان است در جای دیگر هزینه بردار است.

لازم است به شما اطلاع دهیم که در جاهایی که مشاوره حقوقی رایگان ارائه میشود کاملا رایگان نیست و اگر جلسه مشاوره به اعطای وکالت در آن زمینه منجر شود هزینه ای برای جلسه مشاوره از شما دریافت نمیشود.

اما در موسسه حقوقی اترس به دلیل اینکه هم مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری و هم انجام کار وکالت به صورت تخصصی انجام میشود و دارای اهیمت میباشد این انتخاب برای شما وجود دارد که از هریک از خدمات ما بهره ببرید.

هزینه وکیل در موسسه اترس از قیمت سی میلیون تومان شروع میشود و همانطور که خدمت شما گفتیم این مقدار متغیر میباشد.

هزینه مشاوره حقوقی دعوای رفع غصب

  • مشاوره تلفنی/ ۱۵ دقیقه ۱۲۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۱۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۶۰ دقیقه ۴۰۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

نتیجه‌گیری :

حال با تمام توضیحاتی که برای شما بازگو کردیم این شما هستید که در صورت بروز مشکلات خود باید انتخاب کنید که در چه زمانی نیاز به کمک یک متخصص دارید و تشخیص این مسئله نیز دارای اهمیت بسزایی میباشد زیرا در برخی موارد ممکن است که گذشتن زمان سبب بیهوده شدن اقداماتی که میتواند موثر باشد شود.

وکیل برای پرونده تخلیه ملک شهر تهران

وکیل تخلیه ملک

فرم ثبت درخواست وکیل حوزه املاک تماس با وکیل تخلیه ملک وکیل تخلیه ملک، وکیلی هست که در زمینه

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند