مشاوره حقوقی اتباع خارجی در ایران

مشاوره حقوقی اتباع خارجی

تماس برای مشاوره حقوقی تبعه خارجی

مشاوره حقوقی اتباع خارجی در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص  انجام میپذیرد.

هر کشوری برای حفظ نظم و امنیت سیاسی و جغرافیایی خود یکسری قوانین و مقررات برای اتباع خود وضع میکند. کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نمیباشد. قوانین بر اساس مکان سلطه به دو بخش یعنی قوانین درون مرزی و قوانین برون مرزی تقسیم میشوند.

هر کس که به هر دلیلی وارد کشوری میشود موظف است که قوانین مربوط به آن کشور را رعایت نماید. بر همین اساس اشخاصی که به کشور ایران مهاجرت میکنند وظیفه دارند علاوه بر رعایت قوانینی که برای حفظ نظم عمومی هستند از قوانینی که مربوط به تنظیم امور اتباع نیز از سوی قانونگذار تصویب شده اند تبعیت کنند.

این مهاجرت میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که نحوه اخذ اقامت و نوع آن متفاوت است. برای مثال برخی اشخاص ممکن است به دلیل تجارت به کشور ایران مهاجرت کرده باشند و برخی دیگر به علت نبود شغل و امنیت در کشور خود. برای بررسی جنبه های مختلف مهاجرت و همچنین ارائه راهکارهایی که برای اخذ اقامت ایران به شما کمک میکند تا انتهای این مقاله که توسط وکیل متخصص اتباع در موسسه حقوقی اترس تهیه شده است با ما همراه باشید.

مشاوره حقوقی برای تبعه عراقی

یکی از کشورهایی که از نظر تعداد بیشترین مهاجر را به خود اختصاص داده است از سوی کشور عراق میباشد. اتباع عراقی به دلیل نزدیکی آنها به مرزهای غربی و جنوبی کشور بیشتر در شهرهایی مانند کرمانشاه، خوزستان، خرمشهر و … سکونت دارند.

اما این گفته به منزله این نیست که در شهرهای دیگر تبعه عراقی وجود ندارد بلکه به معنی این میباشد که شمار قابل توجهی از اتباع عراقی در این محدوده هستند. اما از این مسئله نباید غافل شد که شهر تهران به دلیل اینکه پایتخت کشور ایران است و بازار کار آن نسبت به باقی شهرها داغ تر میباشد و به تبع اتباع زیادی را در خود جای داده است.

با توجه به نظارتی که کشور ایران نسبت به اقدامات اتباع خارجی از جمله اتباع عراقی دارند ممکن است این اشخاص با مشکلات حقوقی مختلفی مواجه شوند و حتی ممکن است اقامت و کسب و کاری که در شهر تهران به راه انداخته اند با مسائل مختلفی روبرو گردد.

وکیل دادگستری برای اتباع عراقی میتوانند با ارائه انواع خدمات از جمله مشاوره حقوقی اتباع خارجی راهکارهایی برای حل مشکلاتتان پیشنهاد دهند تا برای حل آنها زمان و هزینه زیادی به هدر نرود.

مشاوره حقوقی برای تبعه افغانی

بیشترین تعداد مهاجر به کشور ایران در چندین سال اخیر مربوط به کشور افغانستان میباشد. شمار زیادی از این افراد به دلیل جنگ زدگی کشور خود و همچنین نبود کسب و کار به فکر مهاجرت و پناهندگی افتاده اند.

تعداد زیادی از این افراد در شهرهای مشهد، تهران و اصفهان ساکن شده اند. اولین مشکل عمده ای که افغانها با آن در کشور ایران مواجه میشوند مربوط به دریافت اقامت قانونی است.

به دلیل اینکه این افراد معمولا به صورت غیرقانونی از طریق مرز وارد کشور میشوند برای اقامت با مشکلات جدی روبرو خواهند شد. برای حل این مشکل با توجه به اینکه دانش و تجربه ای در زمینه دریافت کارت اقامت نیستند بهتر است که به وکیل پایه یک دادگستری اتباع افغانی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت میکنند مراجه نمایند.

افغانها معمولا برای کار به امور ساختمان سازی و امثال آن در کشور ایران به خصوص در شهر تهران مشغول هستند. پس دومین مشکلی که بسیاری از آنها را درگیر خود کرده است به روابط کارگر و کارفرمایی مربوط میشود.

برای حل این مشکل نیز راهکار اصلی این است که برای مشاوره حقوقی اتباع خارجی پیش از هرگونه اقدامی از طریق مراجع قانونی از وکیلی که متخصص امور اداره کار و مسلط به قانون کار است مشورت بگیرند.

مشاوره حقوقی برای اشتغال اتباع خارجی در ایران

یکی از دلایل عمده ای که اشخاص به دیگر کشورها مهاجرت میکنند و حتما پیش از ورود به آنجا مورد بررسی قرار میدهند بحث اشتغال کشور مقصد میباشد. همانطور که در بالا بیان کردیم ممکن است مسائلی در این زمینه به وجود بیاید که مانع از اشتغال بی دردسر باشد.

برای حل این قبیل مشکلات باید از پیش نسبت به قوانینی که در این حوزه از سوی قانونگذار وضع شده است شناخت نسبی داشته باشیم.

وکلای اداره کار بهترین اشخاصی هستند که میتوانید از آنها در این زمینه راهنمایی بگیرید. همچنین هر اشتغالی از یک قراردادی که بین طرفین به امضا میرسد نشأت میگیرد.

بندهایی که در این قرارداد برای تعهدات طرفین تنظیم میشود نقش مهمی در آینده خواهند داشت.

برخی از این بندهای قراردادی میتواند تبعات و تعهدات سنگینی به خصوص برای اتباع خارجی که نسبت به عرف کشور ایران ناآشنا هستند داشته باشد. به همین ترتیب مشورت با وکیل حوزه قرارداد راه حلی است حتی زمانی که با طرف دیگر قرارداد نیز آشنایی دارید میتوانید جانب احتیاط را رعایت کنید.

مشاوره حقوقی اشتغال اتباع خارجی ایران

مشاوره حقوقی در زمینه کیفری برای اتباع خارجی

رعایت قوانین کیفری زمانی که افراد وارد مرزهای ایران میشوند برای آنها لازم الاجرا میباشد و هیچکس نمیتواند هنگامی که آنها را رعایت نکرده است نسب به آنها اظهار بی اطلاعی نماید.

بر این اساس بسیاری از اتباع خارجی که در ایران سکونت دارند در همان سالهای ابتدایی حضورشان با اتهامات مختلف ریز و درشتی مورد تعقیب کیفری قرار میگیرند و نیز به دلیل عدم رعایت این قوانین بسیار متضرر میگرنند.

مشاورین حقوقی کیفری میتوانند به صورت حضوری یا غیرحضوری آگاهی شما را پیش از انجام هر اقدامی افزایش بخشند و همچنین در زمان بروز مشکلات کیفری یاری رسان شما باشند.

هزینه مشاوره حقوقی برای تبعه خارجی

مشاوره حقوقی اتباع خارجی در موسسه حقوقی اترس از سوی وکلای پایه یک دادگستری که دارای تخصص در زمینه اتباع هستند صورت میگیرد که این وکلا با توجه به تجربه کاری در این زمینه از بسیاری از مشکلات این افراد آگاهی داشته و موارد مشابهی را دیده اند.

هزینه مشاوره حقوقی حضوری به مدت ۱ ساعت از وکلای اترس به مبلغ ۹۰۰ هزار تومان است.

البته مشاوره حقوقی تلفنی به مدت ۲۰ و ۳۰ دقیقه هست که مبلغ آن به ترتیب ۱۸۵ و ۲۵۰ هزارتومان است.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاوره حقوقی برای تبعه کشور های خارجی در ایران

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکیل پایه یک در  موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی اتباع خارجی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به صوت کلی باید بدانیم که در هر زمینه ای که برای ما مشکلی به وجود می آید به سراغ متخصص آن حوزه برویم. مسائلی همچون اقامت، قرارداد، اشتغال و ... که معروف ترین مشکلاتی میباشد که برای اتباع خارجی رخ میدهد راه حلی جز مراجعه به وکیل و یک حقوقدان نخواهد داشت.

مشاوره حقوقی قرارداد با وکیل پایه یک

مشاوره حقوقی قرارداد

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی قرارداد تماس برای مشاوره حقوقی قرارداد مشاوره حقوقی قرارداد در موسسه حقوقی اترس توسط

جستوجوی آنلاین سایت وکیل

سایت وکیل

فرم ثبت درخواست تماس با وکیل اهمیت بررسی سایت یک وکیل سایت وکیل یا سایت موسسه حقوقی یک سامانه

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند