وکیل اتباع عراقی در ایران

وکیل اتباع عراقی

تماس با وکیل در ایران برای اتباع عراقی

وکیل اتباع عراقی و رفع مشکلات و ارایه خدمات حقوقی به اتباع کشور عراق در ایران 

 

کشور ایران با توجه به مواضع سیاسی و همچنین موقعیت جغرافیایی به صورتی میباشد که تنها اتباع برخی از کشورهای به خصوصی به آن مهاجرت کرده و قصد زندگی در آن را داشته باشند. بیشترین تعداد مهاجرین مربوط به ایران از اتباع کشورهای عراق و افغانستان میباشد.

به دلایل مختلفی از جمله ریشه مشترکی که در دین و در تاریخ کشور عراق و ایران است و مشکلاتی که در این کشور از جمله جنگ وجود دارد به افزایش مهاجرت اتباع عراقی افزوده است و آنها در کشور ایران با مشکلات جدی روبرو نخواهند شد.

این افراد به دلایل مختلفی میخواهند از کشور خود خارج شده و در کشور ایران ساکن شوند پس به همین دلیل به دنبال یک زندگی بی دردسر در کشور ایران میباشند. برای زندگی بی دردسر لازم است که تمام اقدامات به صورت قانونی صورت بگیرد.

برای قانونی بودن مراتب مختلف شما اتباع عزیز لازم است که از مشاوره حقوقی برای اتباع خارجی استفاده و  برای اقدامات مهم قانونی خود از خدمات حقوقی وکلای پایه یک دادگستری که دارای مجوز از کانون وکلا هستند راهنمایی بگیرید یا انجام امور خود را به آنها بسپارید.

بهترین وکیل اتباع در تهران

بهتر است بدانید که در ایران نهادی وجود دارد به نام کانون وکلای دادگستری و حقوقدانانی که دارای حداقل مدرک کارشناسی میباشند میبایست برای اجازه انجام اقدامات حقوقی و نمایندگی از موکلین خود، مجوز کار خود را از این نهاد دریافت نمایند.

پس شما اگر نیاز به کمکی شخصی در زمینه های حقوقی در ایران هستید بهترین گزینه وکلای دادگستری میباشند.

به دلیل پیچیدگی و وسعت موضوعات حقوقی هر یک از این وکلا در زمینه به خصوصی به فعالیت پرداخته و نسب به قوانین آن حوزه به تسلط رسیده است. به وکیلی که میتواند یاری رسان شما باشد وکیل اتباع  میگویند.

وکلای اتباع در ایران باید نسبت به قوانین و مقررات بین الملل خصوصی تسلط کافی داشته باشند. علاوه بر این اگر به دنبال وکیل زبده در این حوزه هستید باید به سابقه کاری وکیل خود نیز توجه نمایید و یا برای انجام امور خود به موسسات حقوقی مجاز مانند موسسه حقوقی اترس که در شمال شهر تهران میباشد مراجعه نمایید.

قوانین مربوط به اتباع عراقی در ایران

برای پیش برد اقدامات اتباع خارجی مانند اتباع عراقی اگر قانون مدنی برای آنها تکلیفی مشخص نکرده بود باید به سراغ قوانین خاص رفت. گاهی مجلس شورای اسلامی در زمینه های مختلفی برای اتباع قوانینی تصویب میکند و در برخی موارد این وظیفه را بر عهده وزارت کشور و وزارت امور خارجه میسپارد.

وزارتخانه ها برای انجام این وظیفه و ساماندهی امور اتباع در ایران شیوه نامه ها و آئین نامه تصویب میکنند. پس لازم است پیش از آنکه با مشکلات جدی برای اقامت و اشتغال خود در ایران مواجه شوید برای شناخت اقدامات لازم هنگام ورود به ایران آنها را مطالعه کرده و با یک فرد متخصص در آن زمینه مشورت نمایید

وکیل برای اقامت اتباع عراقی در ایران

وکیل برای اقامت اتباع عراقی

همانطور که در بالا توضیح دادیم این وکلا هستند که میتوانند با تفسیر قوانینی که از سوی مقام صلاحیتدار به تصویب رسیده اند شما را در اقدامات خود راهنمایی کنند. پس لازم است پیش از ورود به ایران برای پیش گیری از مشکلاتی همچون اقامت در این کشور با وکلای متخصص امور اقامت ارتباط برقرار کرده و از ایشان راهنمایی بگیرید.

این مشاوره شما با وکیل میتواند به صورت آنلاین در پیامرسان های بین المللی صورت بگیرد. همچنین اگر به کشور ایران وارد شده اید و با مشکل اقامت روبرو هستید نیز میتوانید از خدمات حقوقی مانند مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری بهره مند شوید. این اقدام به امنیت شما و خانواده تان کمک میکند. زیرا نداشتن اقامت بر اساس قوانین کشور ایران جرم محسوب شده و مورد پیگرد مقامات مربوطه قرار میگیرد.

از جمله مشکلاتی که ممکن است در صورت نداشتن اقامت با آن مواجه شوید میتوان به عدم امکان مالکیت مال، عدم استفاده از خدمات عمومی، عدم امکان تحصیل در مقاطع مختلف برای خود و فرزندانتان و همچنین نداشتن شناسنامه و کارت اتباع اشاره کرد.

پس اگر مشکلاتی برای اقامت شما در ایران وجود دارد هرچه سریعتر با مشورت با یک متخصص برای حل آن اقدام نمایید.

وکیل متخصص امور ازدواج با اتباع عراقی

به صورت کلی میتوان گفت که ازدواج زن ایرانی با اتباع خارجی بر اساس قوانین ایران جایز نیست. اما این مسئله به این معنی نمیباشد که اصلا امکان این ازدواج وجود نخواهد داشت.

ازدواج ایرانیان با اتباع عراقی تنها در شرایطی جایز است که شخص دارای کارت سبز باشد. در غیر این صورت مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و ممکن است که در دو طرف توسط مقام قضایی محکوم شوند.

لازم است برای انجام اقدامات خود به یک وکیلی که متبحر در زمینه حقوق خانواده میباشد مراجعه کرده و از او  یاری بجویید. اهمیت و حساسیت راهنمایی از چنین شخصی زمانی مشخص میشود که نتیجه عدم پیروی از چنین قوانینی را بدانیم. ممکن است برای اشخاصی که این قوانین را نقض کرده اند مجازات های سنگینی همچون حبس در نظر گرفته شود و یا اتهامات سیاسی بر او وارد شده و مورد پیگرد مقامات سیاسی قرار گیرد.

در این صورت علاوه بر هزینه هایی که در نتیجه این اقدامات به شما تحمیل میشود ممکن است نتوانید از خود رفع اتهام کرده و از زندگی معمولی نیز منع گردید.

هزینه وکیل اتباع عراقی

برای اینکه بتوانیم هزینه دقیق انجام اقدامات حقوقی از سوی وکیل را موکلین بگوییم لازم است که جزئیات مسئله آنها را بدانیم. زیرا با توجه به این جزئیات گاهی مبالغ ثابت کم و زیاد میشوند.

اما موسسه حقوقی اترس یکی از معدود موسساتی حقوقی میباشد که بر طبق صداقت به صورت کلی هزینه ها ارائه خدمات را به صورت شفاف بیان کرده است. برای اطلاع از تعرفه خدمات حقوقی اترس به صفحه اصلی سایت وبه بخش تعرفه خدمات حقوقی مراجعه نمایید و در صورت طرح مسئله خود با ما تماس بگیرید.

شماره وکیل برای امور حقوقی اتباع عراق

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با وکیل پایه یک دادگستری اتباع عراقی در موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به صورت کلی بهترین راه برای اشخاص زمانی که از کشور خود به دیگر کشورها مهاجرت میکنند این است که تمام اقدامات آنها به صورت قانونی و اصولی انجام پذیرد زیرا مواجه شدن با برخی مشکلات حتی در کشور خود قابل تحمل نمیباشد و غریبه بودن با قوانین و مقررات بار این چنین مشکلات را دو چندان میکند.

وکیل اتباع افغانی در ایران

وکیل اتباع افغانی

فرم ثبت درخواست وکیل برای اتباع افغانی تماس با وکیل در ایران برای اتباع افغانی وکیل اتباع افغانی و

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند