مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل پایه یک

مشاوره حقوقی کیفری

تماس با مشاور پرونده کیفری

مشاوره حقوقی کیفری در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل متخصص در دپارتمان دعاوی کیفری ،  خدمت همراهان گرامی صورت میپذیرد

در نظام حقوقی کشور ایران به هر فعل و ترک فعلی که در قانون برای آن مجازاتی تعیین شده باشد جرم میگویند.

هر زمانی که بحث جرم در میان باشد ما با بخش کیفری حقوق روبرو هستیم. مباحث کیفری به طور کامل با مباحث حقوقی متفاوت و نحوه ی رسیدگی برای هریک مختلف میباشد. 

به همین دلیل اگر به برای مشکلات کیفری خود به دنبال وکیل کیفری یا مشاور حقوقی میگردید باید به سراغ وکلایی که تخصص آنها در امور کیفری هست بروید.

در این صورت آنها میتوانند با بررسی های تخصصی پرونده شما و همچنین شرایطی که شما در آن هستید بهترین راهکارهای موجود را پیشنهاد دهند به صورتی که در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه شما به نتیجه دلخواه خود برسید. 

مشاوره حقوقی کیفری در تهران

در مناطق مختلف شهر تهران طیف پرونده های موجود در دستگاه قضایی و همچنین جرایمی که هر روزه در حال رخ دادن است متفاوت و متنوع میباشد. برای مثال پرونده های کلاهبرداری و جرایمی که از تنش و زد و خورد کمتری برخوردار است در شمال تهران بیشتر و پرونده هایی که دارای درگیری و زد و خورد میباشد

در جنوب شهر تهران بیشتر میباشند. با این اوصاف مشاورین حقوقی با توجه به تخصصی که دارند و زمینه ای که خواستار فعالیت در آن هستند انتخاب آنها برای فعالیت در آن محدوده را شکل میدهد.

این گفته به این منظور نیست که هیچ استثنائی در این تقسیم بندی وجود ندارد اما به صورت غالب با توجه به تحقیقات، بدین شکل نشان میدهد. حال شما میتوانید با توجه به مشکلات کیفری خود  وکیلی که در تهران بتواند به بهترین شکل به شما کمک کند را جست و جو کنید.

مشاوره حقوقی با وکیل برای دعاوی کیفری

مشاوره تلفنی با وکیل کیفری

یکی از ویژگی هایی که در پرونده های کیفری بیشتر به چشم میخورد، اهیمت سرعت عمل در طرح شکایت و به اثبات رساندن ارتکاب جرم نزد دادگاه میباشد.

برای مثال در پرونده هایی که موضوع آن ضرب و جرح میباشد برخی از آسیب ها تا چند ساعت و یا چند روز نزد پزشکی قانونی قابل اثبات است و اثر آن از بین میرود و دیگر امکان اثبات و درخواست جبران خسارت در آن زمینه ممکن نمیباشد.

در این حالت است که شما باید به سریعترین حالت ممکن، اتفاقاتی که رخ داده است را برای یک وکیل متخصص دیه توضیح دهید تا با راهنمایی آن فرد به درستی شکایت خود را نزد دادگاه صالح تنظیم کنید.

مشاوره حقوقی به صورت حضوری در بیشتر مواقع در همان روز به دلیل اینکه نیاز به هماهنگی های قبلی دارد ممکن نیست.

مشاوره حقوقی اگر بصورت تلفنی باشد میتواند در همان روز نیاز شما به راهنمایی گرفتن از وکیل مسلط به قوانین کیفری را برطرف کند و برای اقدامات بعدی به شما یاری برساند.

چرا باید در دعاوی کیفری از مشاوره حقوقی استفاده کنیم؟

به طور کلی مسائل حقوقی به صرف دانستن قوانین آن حوزه نمیباشد و چیزهای دیگری لازم است تا بتوان مسائل و مشکلات حقوقی را تجزیه و تحلیل کرد و به راهکارهای اساسی دست پیدا کرد.

برای استفاده درست و به جا از قوانین لازم است که اصول حقوقی را بدانیم و همچنین تجربه کار و فعالیت در پرونده های مشابه را داشته باشیم. احتمال اینکه یک اتفاق و مشکل حقوقی در طول زندگی ما چندین بار رخ دهد بسیار پایین است پس لازم است که برای طی کردن مسیرهای قضایی و دفاع از حقوق خود به شخصی مراجعه کنیم که دارای ویژگی هایی که گفته شد باشد تا بتواند با هوشیاری کامل به ما برای حل مشکلاتمان کمک کند.

دفاتر و موسسات حقوقی زیادی در شهر تهران وجود دارند که در زمینه های کیفری فعالیت میکنند. برخی موسسات حقوقی نیز هستند که هم در زمینه کیفری و هم حقوقی فعالیت مینمایند. موسسه حقوقی مجاز اترس یکی از همین موسسات است که با تجربه بالا در مسائل حقوقی و کیفری به متقاضیان خود ارائه خدمات میکند.

پس اگر به دنبال مشاوره حقوقی در تهران  هستید موسسه حقوقی اترس میتواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

مشاوره حقوقی کیفری برای جرایم رایانه ای

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و همچنین بالا رفتن سطح تماس عامه مردم با شبکه های اجتماعی و فضای مجازی یکی از پر تکرار ترین دعاوی در دادگاه ها مربوط به جرایم رایانه ای میباشد. پس به دلیل اینکه آمار ارتکاب این دسته از جرایم هر روزه رو به افزایش است در هر زمانی ممکن است که در کمین ما باشد.

عده ای از حقوقدانان تخصص خود را در این حوزه قرار داده اند و به صورت توامان با تسلط بر قوانین کیفری و رایانه ای بتوانند به بزه دیدگانی که از این جرایم دچار خسارت شده اند کمک کنند تا حقوق آنان تضییع نشود و با ارایه مشاوره حقوقی جرم های اینترنتی راهکار های موثر را برای متقاضیان ارایه نمایند.

کیفر مشاوره

مشاوره حقوقی برای شکایت کیفری

در پرونده دعاوی کیفری یکسری نکات وجود دارد که باید در زمان طرح شکایت نزد دادگاه مطرح شوند. همچنین تشخیص دادگاه صالح برای شکایت شما مسئله ای هست که بدون داشتن دانش حقوقی و تجربه فعالیت در این حوزه به ندرت امکان پذیر است و طرح شکایت در دادگاهی که صالح نیست میتواند وقت و هزینه شما را به هدر دهد.

پس برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است که با یک وکیل کیفری مشورت نمایید.

هزینه مشاوره حقوقی در امور کیفری چقدر است؟

تعرفه خدمات حقوقی موسسه مجاز اترس در صفحه اصلی سایت به نمایش گذاشته شده است که میتوانید

با مراجعه به آن از میزان هزینه این خدمات مطلع شوید. با این اوصاف پیش از اینکه هر اقدامی انجام دهید پیشنهاد ما برای شما این است که با شماره تماس هایی که از موسسه اترس در انتهای صفحه درج شده است تماس بگیرید تا همکاران ما یک جلسه مشاوره حقوقی که به درخواست شما میتواند حضوری یا تلفنی باشد برای شما تنظیم کنند که در این جلسه راهنمایی های لازم را از وکیل پایه یک دادگستری که متخصص در زمینه مسئله شما میباشد دریافت کنید.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاور حقوقی کیفری موسسه اترس

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکیل حقوقی کیفری در دپارتمان امور کیفری موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی کیفری هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

با همه توضیحاتی که داده شد متوجه تمام حساسیت ها و ظرفت های پرونده های کیفری شدیم و دانستیم که برای حل مشکلات خود در هر زمینه ای که هست باید به متخصص آن رشته مراجعه کنیم و به تبع در مشکلات حقوقی بهترین راه حل مراجعه به وکلا و مشاورین حقوقی میباشد.

قانون دفاع مشروع

دفاع مشروع

دفاع مشروع :  هنگامی که جان، مال، ناموس و … افراد مورد تجاوز و حملات دیگری واقع میشود طبیعی

افترا عملی در قانون

افترا عملی

افترا عملی : افترا یکی از چندین جرایمی هست که در قانون مجازات اسلامی از آن نام برده و

درخواست وکیل برای دریافت خسارت

وکیل خسارت

فرم ثبت درخواست وکیل خسارت تماس با وکیل خسارت موسسه حقوقی اترس وکیل خسارت در موسسه حقوقی اترس وکیل

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند