وکیل خیانت در امانت در شهر تهران

وکیل خیانت در امانت

تماس با وکیل خیانت در امانت

وکیل خیانت در امانت در موسسه حقوقی اترس وکیل پایه یک دادگستری متخصص دعاوی کیفری است

یکی از جرایمی که میتواند در طول زندگی اجتماعی برای هر انسانی رخ دهد جرم خیانت در امانت میباشد. زمانی که بزه دیده جرمی قرار میگیریم بهترین کاری که میتوانیم انجام دهیم پیش از طرح شکایت در دادسرا به یک وکیل قابل که تجربه کار در امور کیفری دارد مراجعه کنیم.

این وکیل با تخصص و تجربه ای که در این زمینه دارد به شما کمک میکند که هم به درستی بتوانید از حقوق خود دفاع کنید و هم برای بازپس گیری حقوق خود در دادگاه اقدامات لازم را انجام دهید.

امور کیفری با توجه به دادرسی ویژه ای که برای آنها در نظر گرفته شده است تفاوتهای بسیاری با امور حقوقی دارد به همین دلیل است که اعلام وکالت در امور کیفری تخصص بیشتری از امور حقوقی نیاز دارد.

برخی جرایم هم مانند جرم خیانت در امانت هم دارای جنبه کیفری هستند به علت جرم انگاری که توسط قانونگذار صورت گرفته است و همچنین به دلیل وجه مالی جرم جنبه حقوقی نیز دارد.

جرم خیانت در امانت چیست؟

جرایم کیفری با توجه به ماهیتی که دارند میتوانند به دو دسته تقسیم شوند. دسته اول جرایمی هستند که صرفا جنبه کیفری دارند و برای برقراری نظم در جامعه جرم انگاری شده اند که سبب خسارت مستقیمی به اشخاص دیگر نیست و به اصطلاح این دسته جرایم جنبه مالی ندارند.

دسته دوم میتوانند جرایمی باشند که جنبه مالی داشته و به صورت مستقیم به شخص یا اشخاصی خسارت وارد میکند که این اشخاص بزه دیده آن جرم واقع میشوند.

از دسته اول میشود به حدود الهی اشاره کرد که مثال آن هم میشود شرب خمر باشد.

برای دسته دوم هم میتوان به جرایمی از قبیل کلاهبرداری ، خیانت در امانت، سرقت و … اشاره نمود.

وظیفه وکیل خیانت در امانت چیست

وکالت جرم خیانت در امانت تهران

به طور سالانه ظرفیتی که کانون وکلای دادگستری برای هر شهر اختصاص میدهد، شهر تهران با توجه به جمعیتی که در خود جای داده است بیشترین میزان وکیل در سطح کشور را دارد.

حال اگر شما به دنبال وکیل کیفری که در جرم خیانت در امانت تجربه داشته باشد میگردید میتوانید با بررسی های جزئی وکیل مورد نظر خود را بیابید.

وکلای کیفری میتوانند با تخصصی که دارند در این دسته از جرایم بسیاری از دشواری های مسیر را برای شما کاهش دهد و همچنین با راهنمایی شما در یک جلسه مشاوره حقوقی آگاهی بسیار زیادی به شما منتقل نماید. پس در این صورت لازم است به یک وکیل کیفری مراجعه کنید تا از این مزایا بهره مند شوید.

موسسات حقوقی که هم در مسائل حقوقی و هم در مسائل کیفری ارائه خدمات میکنند نیز میتوانند انتخاب مناسبی برای شما باشند تا مشکلات خود را با ایشان در میان بگذارید.

مزیت دیگری که موسسات حقوقی دارند این است که اگر شما در گذشته خدماتی از آن موسسه حقوقی گرفته باشید با توجه میزان کیفیت خدماتی که به شما ارائه شده است میتوانید در مشکل حقوقی جدیدی که برای شما رخ داده است به راحتی میتوانید به آنها اعتماد کنید و کار خود را به آنها بسپارید.

اقامه دعوای کیفری جرم خیانت در امانت

وکلا میتوانند با وکالت نامه ای که از طرف شما به آنها داده میشود در دادگاه به نمایندگی از شما حضور پیدا کنند و اقامه دعوا نمایند.

اما وظیفه اصلی وکلای دادگستری دفاع از حقوق شما در برابر قانون و طرف دیگر دعوا میباشد.

در دعوای خیانت در امانت وکیل شما باید در ابتدا پس از اقامه دعوا به انحاء مختلف در دادگاه به اثبات برساند که طرف دیگر مجرم جرم خیانت در امانت است و در غیر این صورت تبعات بدی برای شما خواهد داشت.

همین مسئله است که اهمیت مشورت با وکیل را بالا میبرد زیرا در برخی موارد ممکن است شخص جرم دیگری مانند کلاهبرداری انجام داده باشد اما از آنجایی که در عموم تفاوت بین کلاهبرداری و خیانت در امانت به صورت کامل مشخص نیست به اشتباه دعوای خیانت در امانت اقامه کنید در صورتی که چنین جرمی رخ نداده است.

همچنین وکیل میتواند درخواست تامیناتی از مقام قضایی داشته باشد که از متهم گرفته شود که در صورت مجرم شناخته شدن وی، برای پرداخت خسارت وارده به بزه دیده از محل اموالی که به وثیقه گذاشته شده است این خسارت پرداخت شود.

ویژگی های وکیل متخصص خیانت در امانت

مهمترین ویژگی که باید یک وکیل در پرونده های خود داشته باشد این است که به صورت تخصصی در آن زمینه دانش لازم را کسب کرده باشد تا بتواند مسئله را جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهد تا جهات مختلف آنرا بشناسد.

دومین ویژگی که وجود آن سبب تمایز با دیگر وکلا میشود تجربه موفق داشتن در آن زمینه است که با این ویژگی اگر پرونده با مشکلات جدی مواجه شد، وکیل پایه یک دادگستری میتواند پرونده را از بن بست خارج کند و در مسیری که به موفقیت منتهی میشود قرار دهد. مورد اعتماد بودن، در دسترس بودن، روابط عمومی بالا و فن بیان قوی از دیگر ویژگی هایی است که وکلا باید از آن برخوردار باشند.

وکیل خیانت در امانت در دادگاه

هزینه وکالت خیانت در امانت

موسسه حقوقی اترس از آن دسته از موسسات حقوقی میباشد که هم در دعاوی حقوقی و هم در دعاوی کیفری با همکاری با وکلای متخصص هر زمینه به موکلین خود ارائه خدمات میکند.

همچنین موسسه حقوقی اترس دارای مجوز کار از کانون وکلای دادگستری مرکز میباشد که در محدوده شمال تهران میتواند یکی از بهترین گزینه های دریافت خدمات برای شما متقاضیان عزیز باشد.

هزینه مشاوره حقوقی کیفری  از وکلای اترس به صورت آنلاین و تلفنی ۴۰۰ هزار تومان برای یک ساعت میباشد.

اگر مایل هستید که به طور کامل پرونده خود را به اترس بسپارید هزینه قبول پرونده توسط وکلای متخصص پرونده شما از سی پنج میلیون تومان شروع شده و با توجه به حجم و پیچیدگی مسئله شما متغیر میباشد.

  • هزینه وکالت پرونده خیانت در امانت ۳۵ میلیون تومان

    مبلغ دقیق تعرفه خدمات حقوقی در این بخش با توجه به پیچیدگی های فنی و میزان پیگیریها و اقدامات لازم ، تعیین و توافق می گردد

شماره وکیل خیانت در امانت موسسه حقوقی اترس

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با وکیل خیانت در امانت در دپارتمان امور کیفری موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به طور کلی اگر شما بزه دیده جرمی شده اید بهترین راه برای شما این است که در ابتدا با یک وکیل متخصص ارتباط بگیرید و با تشکیل یک جلسه مشاوره حقوقی حضوری و یا تلفنی به صورت دقیق و با جزئیات برای این شخص مشکلات خود را شرح دهید تا وکیل شما بتواند با تحلیل و بررسی پرونده و تطبیق دادن با قوانین و مقررات مربوطه بهترین ره حل ها را به شما پیشنهاد دهد.

درخواست وکیل برای دریافت خسارت

وکیل خسارت

فرم ثبت درخواست وکیل خسارت تماس با وکیل خسارت موسسه حقوقی اترس وکیل خسارت در موسسه حقوقی اترس وکیل

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند