مشاوره حقوقی طلاق توافقی با وکیل

مشاوره حقوقی طلاق توافقی

تماس برای مشاوره حقوقی طلاق توافقی

مشاوره حقوقی طلاق توافقی در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل متخصص حقوق خانواده انجام میپذیرد.

امروزه یکی از معضلاتی که گریبان گیر خیلی از افراد جامعه شده است مشکلات متعدد خانواده است. با توجه به مشکل پیش آمده روجین ممکن است که راه حل های مختلف و متنوعی را اتخاذ نمایند تا با استفاده از آن از بروز مشکلات جلوگیری نمایند.

آخرین انتخابی که آنها میکنند برای رهایی از مشکلات مسئله طلاق میباشد. طلاق در شرع و قانون انواع و دلایل مختلفی دارد که زوجین میتوانند با توجه به وضعیت و شرایط خود یکی از انواع آنرا برگزینند.

از آنجایی که تصمیم گیری در این مسئله دارای حساسیت بسزایی میباشد لازم است که اقداماتی که در این زمینه انجام میدهیم آگاهانه صورت پذیرد. شما میتوانید با مشورت گرفتن از یک مشاوره حقوقی طلاق که آگاه از قوانین و مقررات است و همچنین اشراف کامل به رویه قضایی در این زمینه دارد بهترین گزینه پیش روی خود را انتخاب کرده با عمل به آن از بروز مشکلات متعدد آینده جلوگیری کنید.

مشاوره حقوقی طلاق توافقی توسط زوجین

طلاق توافقی چگونه است؟

طلاق توافقی یکی از انواع طلاق است که زمان کمتری نسبت به باقی آنها از طرفین میگیرد و همچنین از دردسر کمتری برخوردار است.

در طلاق توافقی زوجین باید بر سر مسائلی مانند مهریه، نفقه و حضانت فرزندان توافق نمایند که در این صورت دادگاه به ماهیت این توافقات ورود نمیکند.

برای توافق بر سر مهریه لازم است که حتما با یک مشاور حقوقی که زمینه تخصص آن قوانین مربوط به مهریه میباشد مشورت کنید زیرا این مسئله دارای حساسیت بالایی در بحث طلاق میباشد.

اگر زوجین طلاق توافقی را برگزینند مسیر راحت تری را برای جاری ساختن صیغه طلاق بین خود در پیش دارند و درگیر مسائل و مشکلات متعدد در دستگاه قضایی نخواهند شد.

یکی از جاهایی که طلاق توافقی بهترین گزینه پیش رو برای زوجین است طلاق به علت خیانت زن میباشد که در این صورت دیگر زوجه محکوم به مجازات های کیفری نمیشود و آبروی او حفظ خواهد شد.

اهمیت گرفتن مشاوره از وکیل در طلاق توافقی

از آنجایی که خانواده با توجه به اهمیتی که در دین اسلام داشته و جامعه ایران از گذشته جایگاه ویژه ای برای این نهاد اجتماعی قائل بوده است قوانین و مقررات زیادی در این زمینه توسط قانون گذار وضع شده است.

از جهت دیگر اینکه هر پرونده خانواده با پرونده دیگر به دلیل شرایط و اوضاع و احوال زوجین آن متفاوت میباشد نمیتوان از راهکارهایی که یک شخص برای پرونده خود استفاده کرده است بهره برد مگر اینکه با مشاورین حقوقی خانواده آن مسئله را مورد ارزیابی قرار دهید.

موسسه حقوقی اترس یکی از موسساتی است که میتواند راهنمای مناسبی برای اقدامات شما در زمینه طلاق توافقی باشد که با ارائه بهترین راهکارها با توجه به اینکه طلاق به درخواست مرد باشد یا به درخواست زن باری از مشکلات شما در دستگاه قضایی را کم کند.

مشاوره حقوقی تلفنی برای طلاق توافقی

یکی از مواردی که باید به آن توجه نمود بحث سرعت عمل در اقداماتی حقوقی میباشد. در برخی موارد ممکن است که اگر اقدامی در زمان مناسب صورت نگیرد دیگر انقضای آن به پایان برسد.

به همین دلیل باید در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات حقوقی بهر مند شد. جلسه مشاوره حقوقی در صورتی که حضوری انجام بگیرد ممکن است وقت زیادی طلب کند به دلیل اینکه برگزاری جلسه میبایست حداقل از دو الی سه روز قبل هماهنگی آن صورت گیرد و این در حالی است که متقاضیان این جلسه مشاوره دارای استرس و اظطراب شدیدی میباشند.

مشاوره حقوقی تلفنی بهترین گزینه برای اولین جلسه مشاوره میباشد تا کمی از اضطراب شما را کاهش دهد تا زمانی که امکان برگزاری مشاوره حضوری در صورت لزوم فراهم شود.

طلاق توافق مشاوره

مهریه در طلاق توافقی چگونه است؟

شاید مهمترین مسئله ای که در مقوله طلاق به چشم میخورد مسئله مهریه میباشد. مهریه ممکن است در طلاق توافقی به صورت کامل پرداخت شود یا به طور کلی بخشیده شود یا بخشی از آن بخشیده شود.

اگر طلاق به درخواست زن باشد هم میتواند به صورت کامل مهریه خود را مطالبه نماید.

اگر زوجین بر سر بخشش مهریه توافق کرده باشند که در طلاق توافقی به صورت غالب هم همین است لازم است بهترین راه برای آنان رجوع به دفاتر اسناد رسمی و تنظیم سند بخشش مهریه میباشد.

برای اینکه بخشش مهریه از قوت بالایی برخوردار باشد به نحوی که بتوان به آن استناد کرد لازم است حتما با وکیل مهریه  با سابقه و متبحر مشورت نمایید برای مثال استفاده از کلمه هبه مهریه این امکان را به زوجه میدهد که از بخشش خود بازگردد و مجددا طلب مهریه نماید اما استفاده از کلمه ابرا این امکان را از وی سلب میکند.

هزینه مشاوره حقوقی در طلاق توافقی

موسسه حقوقی اترس با مجوز رسمی از کانون وکلای دادگستری مرکز در حوزه خانواده به صورت تخصصی و همکاری با وکلای زبده خدمات حقوقی مختلفی ارائه میکند.

هزینه برگزاری جلسه مشاوره با وکلای خانواده موسسه اترس به صورت حضوری به ازای هر ساعت ۹۰۰ هزارتومان میباشد و به صورت تلفنی ۴۵ دقیقه ۳۵۰ هزارتومان و مزیتی که مشاوره تلفنی مشمول آن هست این است که امکان برگزاری جلسه در کمتر از یک ساعت هم وجود دارد.

برای مثال جلسه ۲۰ دقیقه ای تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری ۱۸۵ هزارتومان است.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاور حقوقی طلاق توافقی

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با وکیل متخصص حقوق خانواده  در دپارتمان امور حقوق خانواده موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی خانواده   هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به صورت کلی با توجه به پیچیدگی و حساسیتی که این دسته از مسائل دارند بهتر است پیش از هر اقدامی به یک وکیل برای مشورت گرفتن رجوع کنیم تا یک اشتباه سبب پرداخت هزینه های مادی و معنوی ما نشود.

مشاوره حقوقی خیانت زن توسط وکیل پایه یک

مشاوره حقوقی خیانت زن

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی خیانت زن تماس برای مشاوره حقوقی پرونده خیانت زن مشاوره حقوقی موضوع خیانت زن

وکیل طلاق در تهران

وکیل طلاق

فرم ثبت درخواست وکیل طلاق تماس با وکیل طلاق وکیل طلاق در موسسه حقوقی اترس ،وکیل پایه یک دادگستری

استخدام وکیل اجرت المثل زن

وکیل اجرت المثل زن

فرم ثبت درخواست وکیل برای اجرت المثل زوجه تماس با وکیل اجرت المثل زن وکیل اجرت المثل زن در

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند