مشاوره حقوقی خیانت زن توسط وکیل پایه یک

مشاوره حقوقی خیانت زن

تماس برای مشاوره حقوقی پرونده خیانت زن

مشاوره حقوقی موضوع خیانت زن در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل متخصص حقوق خانواده انجام میپذیرد.

امروزه در جامعه ایران یکی از آماری که بسیار منزجر کننده است آمار خیانت در بین زوجین است. در گذشته تعداد زیادی از این خیانت ها توسط آقایان صورت میگرفت اما آمار نشان داده که در این زمان تقریبا تعداد خیانت زنان و مردان برابر شده است. 

به همین  تعداد مراجعین درباره این مسئله به روانشناسان و مشاورین حقوقی خانواده بیشتر شده است تا برای مشکلات روحی و حقوقی خود به دنبال راهکار های مناسب باشند.

با این اوصاف متوجه میشویم که برای حل هر دسته از مشکلات باید به شخصی مراجعه کرد که دانش لازم در آن زمینه و همچنین  تجربه و توانایی کافی برای حل مسئله پیش آمده را داشته باشد.

برای حل مشکلات حقوقی پیش آمده لازم است که به یک مشاور حقوقی که بر تمام قوانین و مقررات حوزه خانواده اشراف کامل دارد و همینطور با موارد مشابه ای دراین زمینه برخورد داشته است مراجعه کنید تا با ارائه بهترین راه حل ها به حل مشکلات شما بپردازد.

حضانت فرزندان در صورت خیانت زن

یکی از مسائلی که بخش زیادی از نگرانی زوجین را پیش از طلاق تشکیل میدهد بحث حضانت فرزندان است.

پدر و مادر همانگونه که نسبت به فرزندان حقی برای آنها در قانون در نظر گرفته شده است تکالیفی نیز دارند که یکی از آنها بحث حضانت و نگهداری از فرزندان است.

با این تفاسیر قانون به نحوی که مصلحت فرزندان اقتضا کند درباره حضانت آنها حکم میکند.

در گذشته حکم حضانت فرزندان میان دختر و پسر متفاوت بود اما با توجه به تغیرات صورت گرفته در قانون حضانت فرزندان اعم از دختر یا پسر بودن آنها تا ۷ سالگی با مادر و پس از آن با پدر است.

فرزند دختر در سن ۹ سالگی خود میتواند درباره اینکه پیش پدر یا مادر خود زندگی کند تصمیم گیری کند اما تصمیم گیری پسر منوط به رسیدن به سن ۱۵ سالگی میباشد.

البته در صورت طلاق توافقی این زوجین هستند که میتوانند با اراده خود برای حضانت فرزندان تصمیم گیری کنند.

آیا مهریه به زن در صورت خیانت تعلق میگیرد؟

نکته ای به خصوص که درباره مهریه وجود دارد این است که مهریه از زمانی که عقد نکاح میان زن و مرد جاری میشود بر ذمه مرد قرار میگیرد و متعلق به زوجه میباشد.

به همین دلیل است که هر زمان زوجه اراده کند میتواند مهریه خود را از مرد طلب کند و وی باید آنرا بپردازد.

به همین دلیل حتی اگر زنی مرتکب جرم خیانت شده باشد و این جرم هم نزد مراکز کیفری به اثبات رسیده باشد باز هم مستحق دریافت مهریه میباشد.

اما نکته ای که در این بین وجود دارد که باید به آن اشاره کرد این است که در چنین مواردی که زن مرتکب خیانت شده است برای حفظ آبرو و جدایی راحت تر میان زوجین طلاق به صورت توافقی صورت میگیرد.

در این بین میتوان برای بخشیدن کل یا قسمتی از مهریه میان زوج و زوجه توافق صورت گیرد

. پس با این اوصاف میشود با طلاق توافقی به نوعی از پرداخت کل یا قسمتی از مهریه معاف شد اما در حالت عادی زوج باید تمام مهریه را یکجا بپردازد مگر در صورت درخواست اعسار که اگر پذیرفته شود میتواند به صورت قسطی بپردازد.

بیشتر بدانیم :هبه مهریه و رجوع از آن چگونه است

مشاوره حقوقی درباره مسئله خیانت زن

اهمیت مشاوره حقوقی درباره مسئله خیانت زن

بهترین اقدامی که میشود در صورت بروز چنین مشکلی توسط مرد انجام گیرد برای حل مشکلات روحی مراجعه به روانشناس و برای حل مسائل حقوقی مراجعه به وکیل خانواده میباشد.

این وکیل میتواند با دانشی که از حقوق خانواده دارد به شما راهنمایی کند که چه اقداماتی و در چه زمانی انجام دهید تا کمترین ریسک را در اقدامات حقوقی خود داشته باشید.

در صورت مشورت کردن با یک وکیل متبحر و حرفه ای مقدار زیادی از هزینه و وقت شما که ممکن است در دادگاه ها به هدر رود صرفه جویی میشود.

آیا طلاق به دلیل خیانت زن ممکن است؟

بر اساس ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی حق طلاق با مرد است.

اما اصولا مرد ها تصمیم میگیرند که در ابتدا خیانت زن را در دادگاه کیفری به اثبات برسانند و بعد اقدام به طلاق نمایند.

در ابتدا مرد باید در دادگاه کیفری شکایت خود را مبنی بر ارتباط نامشروع همسر خود تنظیم نماید.

بعد با راهنمایی های یک مشاوره حقوقی کیفری با دلایل و مستندات قابل قبول این عنوان مجرمانه را برای همسر خود به اثبات برساند و در صورت صدور حکم مربوطه میتواند به دلیل خیانت همسر خود را طلاق دهد.

اگر بدون به اثبات رساندن این مسئله یا مسائلی که توسط قانونگذار پذیرفته شده است همسر خود را طلاق دهد ممکن است که او با توجه به بند الف عقدنامه تقاضای تنصیف اموال را از دادگاه بخواهد.

پس پیش از اینکه اقدامی انجام دهید بهتر است که از یک متخصص مشورت بگیرید تا از بروز مشکلات آتی جلوگیری کنید.

جرم رابطه نامشروع زن شوهر دار چیست ؟

اگر رابطه خیانت زن به برقراری رابطه جنسی منجر نشده باشد و رابطه نامشروع باشد در صورت اینکه در دادگاه به اثبات برسد مجازات آنها ۹۹ ضربه شلاق تعزیری است که قاضی دادگاه میتواند با توجه به وضعیت مجرمین مقدار آنرا معین کند و یا آنها را به پرداخت جزای نقدی محکوم نماید.

اگر رابطه آنها منجر به زنا بشود مجازات آنها سنگسار است.

البته امروزه با توجه به رویه قضایی دیگر مجازات سنگسار قابلیت اجرائی ندارد.

هزینه مشاوره حقوقی خیانت زن

موسسه حقوقی اترس با تکمیل کادر حقوقی خود هم در زمینه پرونده های حقوقی و هم در زمینه پرونده های کیفری به موکلین خود خدمات ارائه میکند.

اگر مشکلاتی از این قبیل برای شما پیش آمده است لاز است که شما پیش از آنکه اقدامی انجام دهید با یک مشاور حقوقی ارتباط برقرار کنید تا با بالا بردن سطح آگاهی شما، حرکت شما به سمتی باشد که حقوق و منافعتان حفظ شود.

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی از وکلای پایه یک دادگستری با تجربه بالا در موسسه حقوقی اترس به مدت ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزارتومان میباشد.

کافیست با یکی از شماره هایی که در انتهای صفحه درج شده است تماس برقرار کنید تا همکاران ما برای تشکیل جلسه مشاوره تلفنی شما را راهنمایی کنند.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاوره حقوقی برای خیانت همسر

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکیل متخصص در دپارتمان امور حقوق خانواده موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی خانواده   هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

با همه توضیحاتی که داده شد بیشتر متوجه حساسیت و پیچیدگی این دسته از مسائل شدیم که هر اقدامی که بدون آگاهی انجام دهیم ممکن است نتایج مطلوبی برای ما نداشته باشد پس این مسئله میتواند دلیل محکمی برای استفاده از مشاوره حقوقی باشد.

استرداد جهیزیه چیست و چگونه است

استرداد جهیزیه

استرداد جهیزیه : جهیزیه مجموعه وسایلی است که برای استفاده از زندگی مشترک به کار می رود و در

الزام به تمکین در قوانین ایران

الزام به تمکین

الزام به تمکین : همین که زن و مردی به عقد ازدواج یکدیگر درآمدند حقوق و تکالیفی برایشان ایجاد

وکیل مهریه در شهر تهران

وکیل مهریه تهران

وکیل مهریه تهران و خدمات تخصصی موسسه حقوقی اترس از طریق یکی از  راه های تماس زیر میتوانید با

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند