پرونده وکیل طلاق به درخواست مرد

وکیل طلاق به درخواست مرد

تماس با وکیل متخصص طلاق مردان

وکیل طلاق به درخواست مرد در موسسه حقوقی اترس ، وکیل پایه یک دادگستری متخصص حقوق خانواده است که مسلط به تمام قوانین و مقررات مربوط به دعاوی خانواده میباشد

امروزه یکی از پر تکرار ترین دعاوی که در مراجع قضایی سر تا سر ایران مطرح میشود دعوای طلاق است.

با توجه به نیازی که در این دعاوی وجود دارد بسیاری از حقوقدانان تخصص خود را در این زمینه گذاشته اند تا برای رفع مشکلات حقوقی مردم بتوانند خدمت رسانی کنند.

با توجه به سطح پیچیدگی پرونده هایی که در خصوص دعاوی خانواده وجود دارد، حضور یک راهنما که مسلط به تمام قوانین و مقررات مربوط به حقوق خانواده باشد احساس میشود.

پس بهتر است از شخصی که حوزه کاری خود را به امور خانواده اختصاص داده است مشاوره حقوقی خانواده بگیرید و انجام کارهای حقوقی خود را به وی بسپاریم تا متوجه هزینه های مادی و معنوی در این دعاوی نشوید.

وکیل طلاق فوری به درخواست مرد

یکی از ویژگی هایی که در دعاوی خانواده وجود دارد که برای متقاضیان این دعاوی دارای اهمیت میباشد این است که میخواهند کارهای ایشان به سریع ترین حالت ممکن پیش برود.

متقاضیان طلاق باید پیش از هر چیزی برای اعطای وکالت خود در پرونده خانواده یک جلسه مشاوره حقوقی با وکیل خود برگزار کنند تا با بررسی های جنبه های مختلف تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

همانطور که میدانید مشاوره حقوقی طلاق میتواند به روش های مختلف و متنوع به متقاضیان ارائه شود اما دریافت مشاوره حقوقی حضوری ممکن است با توجه به هماهنگی وقت مشاوره در زمانی خاص که هم وکیل امکان حضور داشته باشد هم موکل ممکن است زمان زیادی را تلف کند و در این بین موکل دچار مشکلاتی شود.

موسسه حقوقی اترس برای اشخاصی که به دنبال طلاق فوری هستند مشاوره حقوقی تلفنی را پیشنهاد میکند که به سرعت جلسه مشاوره در همان روز برگزار شود تا موکلین از اقدامات بعدی خود اطلاع داشته باشند و دچار سردرگمی نشوند.

وکیل طلاق به درخواست مرد در دادگاه های ایران

نحوه گرفتن حکم طلاق به درخواست مرد

در صورتی که طلاق به درخواست مرد باشد یکی از مواردی که قاضی دادگاه خانواده مبادرت به صدور آن مینماید گواهی عدم سازش بین زوج و زوجه میباشد.

در صورتی که مرد خواهان طلاق باشد باید تمام حقوق مالی زن که شامل مهریه، نفقه و اجرت المثل میباشد را به صورت یکجا پرداخت کند تا دادگاه حکم به طلاق آنها دهد.

یکی دیگر از راه هایی که مرد میتواند بدون پرداخت یکجا از آن استفاده کند این است که در دادگاه دعوای اعسار اقامه کند که قاضی با بررسی شرایط وی مبادرت به صدور حکم در آن زمینه میکند و اگر حکم به اعسار داد مرد میتواند برای پرداخت حقوق مالی زن که در سطر بالا نام بردیم به صورت قسطی اقدام نماید.

وکلا در دادگاه خانواده به گرفتن طلاق چه کمکی میکنند؟

از آنجایی که رسیدگی به امور خانواده تخصص خاصی نیاز دارد، قوه قضائیه تشخیص داده است که مجتمع های قضایی خاصی برای این دسته دعاوی تشکیل شود و به طور مستقل به همین دعاوی رسیدگی کنند.

نحوه رسیدگی در دادگاه های خانواده با دیگر مراجع قضایی کمی متفاوت است و به تبع آئین دادرسی ویژه ای را به دنبال دارد.

با همه توضیحاتی که داده شد نتیجه میگیریم که به دلیل حساسیت بالایی که این دعاوی برای هر دو طرف دعوا دارد وکیل خانواده میتواند انتخاب درست و مطمئنی برا ارائه راهکارهای مناسب برای شما باشد.

اهمیت داشتن وکیل خانواده برای صدور حکم طلاق

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که در صورتی که یکی از بستگان یا آشنایان شما طلاق گرفته است، ازهمان شخص مشاوره بگیرید و اقدامات حقوقی خود را انجام دهید ودیگر چه نیازی به گرفتن وکیل هست؟ و یا اینکه حق طلاق با مرد هست و خود زوج میتواند اقدامات را انجام دهد.

در پاسخ به این پرسش میتوان گفت که با توجه به اینکه عقد نکاح عقدی متفاوت هست و طلاق با توجه به شروطی که ضمن عقد مطرح شده است میتواند متفاوت باشد و همچنین طرفین این عقد نکاح با دیگری متفاوت است کمکی که از آن فرد میگیرید لزوما نمیتواند در خصوص پرونده شما کار ساز باشد حتی ممکن است مشکل زا هم باشد.

اما وکلای خانواده با تحلیل کردن وضعیت موجود که برای شما هست بهترین راهکارها را پیشنهاد میدهند و با تجربه ای که در این زمینه دارند به نمایندگی از شما دست به اقداماتی میزنند که مسیر ساده تری را برای رسیدن به حکم طلاق طی کنید.

وکیل خوب برای طلاق به خواسته مرد در شهر تهران

شهر تهران به تنهایی با توجه به جمعیت زیادی که دارد آمار قابل توجهی از طلاق هایی که در سطح کشور اتفاق می افتد را به خود اختصاص داده است.

شما اگر به دنبال وکیل حرفه ای برای مشورت گرفتن در امور طلاق خود هستید میتوانید به دفاتر و موسسات حقوقی معتبر که دارای مجوز از کانون وکلای دادگستری هستند رجوع کنید.

این مراکز که تجمع آنها در دو منطقه سه و یک بیشتر است میتوانند به شما در این مسئله یاری برسانند. پس اگر به دنبال وکیل متخصص طلاق از طرف مرد میگردید بهتر است در این دو منطقه که تعداد زیادی دفتر وکالت و موسسه حقوقی را در خود جای داده است جست و جو کنید زیرا با گشتن در این محدوده موارد زیادی را میتوانید مورد بررسی قرار دهید.

طلاق دادن مرد

وکیل متخصص برای طلاق توافقی

طلاق توافقی یکی از انواع طلاق است که در آن زوجین از پیش با هم به این نتیجه میرسند که به زندگی مشترک خود پایان بخشند و به صورت توافقی از هم جدا شوند.

در طلاق توافقی زوجین به دادگاه رجوع کرده و از دادگاه درخواست گواهی عدم سازش میکنند که در صورت وجود شرایط لازم که برای  صدور این گواهی  دادگاه اقدام به صدور گواهی عدم سازش میکند و زوجین میتوانند با توافق در مسائل دیگر از یکدیگر جدا شوند.

در این بین نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه نمود تا بتوان این گواهی را از دادگاه گرفت به همین دلیل نیاز هست که حتما به یک وکیل متخصص رجوع کرد تا از این جزئیات مطلع شد.

هزینه وکیل در امر طلاق به درخواست مرد

موسسه حقوقی اترس با داشتن مجوز کار از کانون وکلای دادگستری اقدام به ارائه خدمات در زمینه های مختلف کرده است. هر خدمتی که وکلای یا مشاورین حقوقی به شما ارائه میدهند با توجه به میزان پیچیدگی و حجم آن تعیین میشود.

وکلا هر کدام قیمتی برای ارائه خدمات خود دارند و تعرفه موسسه حقوقی اترس نیز برای اعلام وکالت در پرونده شما مبلغ سی و پنج میلیون تومان است البته این مبلغ با توجه به میزان پیچیدگی پرونده شما متغیر میباشد.

  • حق الوکاله وکیل طلاق به درخواست مرد ۳۵ میلیون تومان

شماره وکیل طلاق برای آقایان

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با وکیل طلاق در دپارتمان امور حقوق خانواده موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی طلاق هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

بحث طلاق همانطور که در طول این گفتار توضیح دادیم از مسائل مهمی هست که هر اقدامی برای آن میتواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد و گاها مسیر پرونده را به طور کلی تغییر دهد. پس لزوما نیاز داریم تا پیش از هر اقدامی به درستی با علم به تمام جنبه های آن، اقدام را مورد بررسی قرار دهیم.

رابطه نامشروع چیست

رابطه نامشروع

رابطه نامشروع : نامشروع بودن یک صفت است که به تمام اعمالی که بر خلاف قانون و شرع صورت

وکیل مهریه در شهر تهران

وکیل مهریه تهران

وکیل مهریه تهران و خدمات تخصصی موسسه حقوقی اترس از طریق یکی از  راه های تماس زیر میتوانید با

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند